پیام پر ابهام نجاتی به جامعه ورزشی قم؛ خداحافظی از کجا؟

پیام پر ابهام نجاتی به جامعه ورزشی قم؛ خداحافظی از کجا؟

سادس/قم علیرضا نجاتی ملی پوش قمی کشتی فرنگی از یک خداحافظی شوکه کننده خبر داد.

صبح امروز علیرضا نجاتی، کشتی گیر فرنگی کار قمی، پیامی پر ابهام در اینستاگرامش منتشر کرد که جامعه ورزشی استان قم به ویژه کشتی را در شوکی بزرگ فرو برد.

 این ملی پوش قمی که مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در نور سلطان و برنز قهرمانی کشتی زیر ۲۳ سال جهان در بلگراد ۲۰۲۱ را در کارنامه خود دارد در پیامی در صفحه مجازیش خبر از یک خداحافظی داده است اما این خداحافظی به قدری ناگهانی است که جامعه ورزشی قم را شوکه کرده است.

اما این خداحافظی ابهام های فراوانی دارد و مشخص نیست که منظور از این خداحافطی، مهاجرت از ایران است و یا  خداحافظی با ورزش کشتی؟

پیام پر ابهامی نجاتی به جامعه ورزشی قم؛ خداحافظی از کجا؟

در متن پیامی این ملی پوش قمی که در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز حضور داشته آمده است:

«سلام به هموطنان عزیز

علیرضا نجاتی هستم کشتی گیری که بخاطر خواستن کمترین حقم در این کشور از ورزشم از چیزی که سالها براش تلاش کردم کنار گذاشته شدم. من در این کشور به اندازه ی خودم زحمت کشیدم و پرچمش و حق من و امثال من این نبود که در نهایت ب خاطر حمایت از مردم و خواستن کمترین حقم در این جامعه این گونه کنار گذاشته بشم و آینده‌ای نامعلوم در انتظارم باشه بعد از گرفتن مدال جهانی و آسیایی در تمام رده ها بالا

من در خانوادهای بزرگ شدم که از همان جوانی باید نان آور خانواده میشدم و بار بزرگی رو باید حمل میکردم در طول اردو و مسابقات هیچ وقت در این مملکت به ورزشکارانی امثال من بها داده نشده و حقشون رو کسای دیگر خوردن نه حقوقی نه جایزه درست درمونی که بدون دغدغه ورزش کنیم…

از مسابقات بگم که وقتی به روی تشک میرفتم همراهم باری بزرگ را ب دوشم میکشیدم که فردای من و خانوادم در این کشور چه خواهد شد.

به هر حال کار به اینجا کشید و صدایم در آمد و نتوانستم سکوت کنم.

امیدوارم انسانهای باشرف و با وجدانی روی کار بیان و حق من و امثال من رو بی منت بدن.

تشکر میکنم از مربی خوبم آقا روح الله میکائیلی عزیز که برای من سالها زحمت کشید و در این اواخر ب فدراسیون رو زد تا سهمیه ای که حق من بود و ازم گرفتن رو پس بگیره که در نهایت نشد و من شرمندم ازت اقا روح الله نباید میزاشتم که بری با کسی که بویی از انسانیت نبرده صحبت بکنی

خیلی مرد بزرگی هستی

تشکر میکنم از تک تک عزیزانی که در این مسیر چند حمایت کردن و قوت قلب من بودن مسیر سخت است و دشوار ولی راهی جز رفتن نیست…»

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *