قدوس سومین بازیکن نیمکت‌نشین این فصل لیگ برتر

قدوس سومین بازیکن نیمکت‌نشین این فصل لیگ برتر

هافبک ایرانی برنتفورد در رده سوم نیمکت‌نشین‌ترین بازیکنان این فصل لیگ برتر انگلیس قرار گرفت.

به گزارش سادس، سایت اسپورت با نزدیک شدن به پایان فصل جاری رقابت‌های باشگاهی، نگاهی به نیمکت‌نشینان لیگ برتر انداخته است. در این راستا  با تجزیه و تحلیل ترکیب ۳۳۶ بازی در فصل جاری، نیمکت‌نشین‌ترین بازیکنان لیگ برتر را شناسایی کردیم.

مانوئل لانزینی از وستهم و کالوم چمبرز از استون ویلا تنها بازیکنانی در لیگ برتر هستند که بیش از سامان قدوس این فصل روی نیمکت بودند. در مجموع هافبک تیم ملی فوتبال ایران ۱۳ بازی در این فصل برای تیم خود انجام داده است که در تمام این ۱۳ بازی به عنوان بازیکن جانشین به زمین بازی آمده است.

در مجموع قدوس به مدت ۴۶ ساعت و ۶ دقیقه از مجموع دقایق بازی تیم خود را روی نیمکت بوده است.

با این حال سامان قدوس در برنتفورد نتوانسته است فرصت زیادی برای بازی داشته باشد. قدوس از ۶۵ بازی برنتفورد در لیگ برتر فقط در ۴ بازی از ابتدا در ترکیب تیمش بوده است که هیچ کدام در این فصل نبوده است.

با توجه به این که او در سال ۲۰۲۳ تنها دو بار آن هم به صورت بازیکن تعویضی در ترکیب تیمش بوده،  شانس کمی برای ماندن در این تیم دارد و به نظر از برنتفورد جدا شود. 

قدوس که بازی‌های خوبی همراه آمیان در لیگ فرانسه داشت به دلیل مسائل انضباطی مربوط به بستن قرارداد با هوئسکا اسپانیا، به مدت چهار ماه از فعالیت‌های فوتبالی محروم بود و در ادامه نیز با مصدومیت روبه‌رو شد تا با این شرایط سخت حضور در برنتفورد را شروع کند. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *