پرداختن به حواشی اخیر ارزشی ندارد/ به دنبال اخراج بازیکن نیستم

پرداختن به حواشی اخیر ارزشی ندارد/ به دنبال اخراج بازیکن نیستم

سادس/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: در ملاثانی به دنبال اخراج یا کنار گذاشتن بازیکنی نیستیم زیرا این تیم متعلق به همین جوان ها است.

به گزارش سادس، عزیز فریسات بعد از تساوی بدون گل تیمش برابر شهرداری آستارا در هفته بیست و یکم لیگ یک، اظهارکرد: آن چه از بازیکنانم انتظار داشتم را نتواستند در زمین اجرا کنند. بازیکنانم می توانستند بهتر از این باشند زیرا توانمند هستند. البته طبیعی است و یک روز، روز یک تیم نیست. البته در نیمه اول یکی دو موقعیت خوب گلزنی داشتیم اما در مجموع تساوی عادلانه بود.

وی در ادامه در واکنش به حواشی اخیر تیمش، گفت: من نمی خواهم به این مسائل بپردازم زیرا ارزش ندارد. برخی مواقع یک فوتبالیست جوان، جوانی می کند و برخی مواقغ یک فوتبالیست با سن بیشتر هم که هنوز در حال و هوای جوانی است، جوانی می کند. چنین مسائلی در خیلی از تیم ها رخ می دهد و من دلیل آن را جوانی می دانم. امیدوارم شاهد چنین مسائلی دیگر نباشیم و حل شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در پاسخ به این سوال که آیا اسد عبادی گلر تیم کنار گذاشته شد؟ عنوان کرد: بحث این که بازیکنی را کنار بگذاریم نیست. زمانی هم که خودمان فوتبال بازی می کردیم مسائل زیادی را از استادهای خودمان یاد گرفتیم؛ شاید ما را تنبیه می کردند یا کنار می گذاشتند اما دلیل آن برای بهتر شدن خود من بود تا مسیر درست را پیدا کنم. ما هم در ملاثانی به دنبال اخراج یا کنار گذاشتن بازیکنی نیستیم زیرا این تیم متعلق به همین جوان ها است.

وی درباره علت برگزاری تمرینات استقلال در اهواز هم گفت: خیلی وقت است در ملاثانی تمرین نمی کنیم زیرا زمین مشکل دارد و نمی توانند به آن آب بدهند و خشک شده است.

فریسات درباره ادامه همکاری با استقلال ملاثانی در فصل آینده، عنوان کرد: هنور در این خصوص فکری نکرده اند و تمرکزم روی بازی های آینده است تا پایان خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *