داور بازهم صدای مورینیو را درآورد!

داور بازهم صدای مورینیو را درآورد!

سرمربی رم بعد از توقف برابر مونزا به انتقاد از داور بازی پرداخت و او را بدترین داوری دانست که تاکنون دیده است.

به گزارش سادس و به نقل از”DAZN”، رم در هفته سی و سوم رقابت های سری A به مصاف مونزا رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مورینیو بعد از بازی گفت: متاسفانه بعضی از بازیکنان تیم خسته هستند و این روی عملکرد آنها تاثیر گذاشت البته آنها تا پایان جنگیدند و دست از تلاش برنداشتند. بازیکنانی مثل پیگرینی، مانچینی  و کریستانتی به بالاترین درجه خستگی رسیده اند با این حال با ژن خستگی ناپذیری و جنگندگی که در رم وجود دارد به کار خود ادامه دادند. بعضی از بازیکنان ما در شرایط بازی نیستند با این حال نهایت تلاش خود را به کار گرفتند.

او ادامه داد: به نظرم تساوی نتیجه عادلانه ای برای این بازی بود. اگر بگویم رم شایسته پیروزی بود درست نیست چرا که مونزا هم خود را شایسته پیروزی نشان داد.

مورینیو درباره اخراج مدافع ترکیه ای تیمش در دقایق پایانی گفت:  من در طول دوران مربیگری خود  داوران بد زیادی دیده ام اما دنیله چیفی بدترین آنها بوده است. معمولا من وقتی درباره داوران صحبت می کنم که تصمیم های آنها روی بازی تاثیر داشته باشد. داور بازی هیچ احساسی نداشت و با کسی صحبت نمی کرد. او به بازیکنی که در دقیقه 96 از روی خستگی لغزید و تکل زد کارت قرمز نشان داد.

رم با توقف در این بازی 58 امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت تا شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کم شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *