برای اوساسونا برابر رئال آرزوی موفقیت می‌کنم/درباره محرومیت مسی نظر نمی‌دهم

برای اوساسونا برابر رئال آرزوی موفقیت می‌کنم/درباره محرومیت مسی نظر نمی‌دهم

سرمربی بارسلونا به محرومیت دو هفته ای لیونل مسی توسط باشگاه پاری سن ژرمن واکنش نشان داد. او خوشحال است که تیمش یک گام دیگر به قهرمانی در لالیگا نزدیک شد.

به گزارش سادس و به نقل از الموندو، بارسلونا در هفته سی وسوم رقابت های لالیگا به مصاف اوساسونا رفت و توانست با یک گل به پیروزی دست یابد.

این پیروزی باعث شد تا بارسلونا باتوجه به شکست رئال مادرید اختلاف را در صدر جدول رده بندی به 14 امتیاز افزایش دهد و این درحالی است که تا پایان لیگ تنها پنج هفته دیگر باقی مانده است.

ژاوی بعد از بازی گفت: نمی گویم که قهرمان شده ایم اما یک گام بزرگ دیگر برای قهرمانی برداشتیم. پیروزی در این بازی برای ما بسیار مهم بود و خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم. باید اعتراف کنم که در طول فصل بارها به خاطر از دست دادن فرصت های مسلم گلزنی اذیت شدیم و در این بازی هم بازهم فرصت های خوبی را از دست دادیم.

او ادامه داد: باوجود انکه دیر به گل رسیدیم اما تلاش و جنگندگی بالایی از خود نشان دادیم. به نظرم ما شایسته پیروزی در این بازی بودیم. اوساسونا تیم بسیار خوبی نشان داد و برای آنها در دیدار فینال جام حذفی برابر رئال مادرید آرزوی موفقیت می کنم.

ژاوی درباره آلبا زننده تک گل تیمش در این بازی گفت: آلبا در دقت در دادن پاس ها بی نظیر است. او به خاطر این دقت مثال زدنی که در دادن پاس دارد می تواند در خط میانی هم بازی کند. او به خوبی دریبل می کند و در دادن پاس های عرضی هم تبحر دارد. خوشحالم که چنین بازیکنی را در اختیار داریم. او عادت کرده است که همواره در ترکیب اصلی به میدان رود اما در فصل جاری کمتر بازی کرد و این باعث شد تا در شرایط سختی قرار گیرد. خوشبختانه او امشب سرنوشت ساز ظاهر شد.

سرمربی آبی اناری ها به محرومیت دو جلسه ای لیونل مسی توسط باشگاه پاری سن ژرمن هم واکنش نشان داد و گفت: من موضوعات بیشتری پیش رو دارم که باید به آنها فکر کنم. نمی خواهم درباره بازیکنی که در تیم دیگری بازی می کند نظر بدهم.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *