بادامکی: پرسپولیس نباید پیکان را دست کم بگیرد/ الان وقت رفتن یحیی نیست

بادامکی: پرسپولیس نباید پیکان را دست کم بگیرد/ الان وقت رفتن یحیی نیست

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است که گل‌محمدی باید در این تیم بماند.

حسین بادامکی، بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو با سادس درباره صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: پرسپولیس مقابل گل‌گهر بازی را خوب شروع کرد و حتی در همان دقایق ابتدایی می‌توانست توسط ترابی به گل برسد. به نظرم بعد از کسب پیروزی در داربی اعتماد به نفس به تیم بازگشته و امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

وی درباره تقابل پرسپولیس با هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ادامه داد: وقتی در مسابقات جام حذفی در جمع چهار تیم پایانی قرار می‌گیرید دیگر مهم نیست با کدام تیم بازی دارید و فقط باید پیروزی کسب کنید. هوادار قطعا تیم خوبی است که توانسته به جمع چهار تیم راه پیدا کند و پرسپولیس نباید این تیم را دست کم بگیرد.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص تقابل احتمالی سرخابی‌ها در فینال حذفی گفت: دور از دسترس نیست که دو تیم در فینال حذفی با یکدیگر برخورد کنند به خصوص اینکه بازی‌های مرحله نیمه نهایی دو تیم در تهران برگزار می‌شود و شانس صعود دو تیم افزایش پیدا می کند.

بادامکی درباره شایعه جدایی گل‌محمدی در پایان فصل بیان کرد: نمی‌دانم این موضوع تا چه حد درست است اما مربی‌ای که تا این حد توانسته نتایج و قهرمانی کسب کند دلیلی برای جدایی ندارد. ایشان باید بماند و کارش را دنبال کند زیرا سال‌هاست که در این تیم حضور دارد و اشراف کامل به حواشی تیم دارد.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است؟ گفت: قطعا پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است. هرچند سه بازی آخر این تیم سخت است و نباید یادمان برود همین تیم پیکان در بازی رفت با پرسپولیس به تساوی رسید. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند اما همه چیز دست خود پرسپولیس است و این تیم باید با تمرکز بالا در این سه بازی حاضر شود و حریفان را دست کم نگیرد.

به گزارش سادس پرسپولیس در سه هفته پایانی فصل بیست و دوم لیگ برتر به ترتیب با پیکان و گل‌گهر در تهران و با نساجی در ساری دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *