امید در آرسنال نمرده است

امید در آرسنال نمرده است

سرمربی توپچی‌های لندنی می‌گوید این تیم هنوز امیدهای خود را برای قهرمانی در لیگ برتر از دست نداده است.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت، آرسنال، صدرنشین لیگ برتر انگلیس، باز هم برابر منچسترسیتی حرفی برای گفتن نداشت و برابرش زانو زد. توپچی‌ها که این بار برای رویارویی با سیتی راهی ورزشگاه الاتحاد شدند با نتیجه ۴ بر یک شکست خوردند تا شرایط برای قهرمانی آنها بسیار سخت شود.

منچسترسیتی با ۷۶ امتیاز در رده اول لیگ برتر قرار دارد اما آرسنال تسلیم نخواهد شد چون تنها یک امتیاز با صدر فاصله دارد. مردان آرتتا روز سه‌شنبه برای بازپس‌گیری جایگاه اول به مصاف چلسی خواهند رفت.

مایکل آرتتا سرمربی آرسنال پیش از دیدار فردا شب با چلسی در لیگ برتر گفت: ما هنوز می توانیم در صدر جدول باشیم. هنوز پنج بازی باقی مانده است. ما امیدمان را از دست نخواهیم داد. ما هنوز می‌توانیم به قهرمانی در لیگ برتر برسیم. پنج بازی باقی مانده است. کاری که باید انجام دهیم این است که فراموش کنیم در دیدار قبلی چه چیزی رخ داد. درباره اتفاقات هفته گذشته نباید صحبت کنیم. 

دو گل کوین دی‌بروینه و گل‌های جان استونز و ارلینگ هالند باعث شد آرسنال برابر منچسترسیتی شکست سنگینی متحمل شود.

آرتتا در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت:‌ مدتی طول کشید تا آنچه در اتحاد اتفاق افتاد را هضم کنیم. بازی با سیتی عیار تیم ما را مشخص کرد و معلوم شد در چه شرایطی هستیم. برابر بهترین تیم انگلیس بازی کردیم و این دیدار یک استاندارد بود. ما هنوز  پنج بازی دیگر داریم و باید ما را بعد از این ۵ دیدار قضاوت کرد.

در جدول منچسترسیتی با ۷۶ امتیاز و یک بازی کمتر از آرسنال در رده نخست است و آرسنال با ۷۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد. تیم‌های نیوکاسل، منچستریونایتد و لیورپول نیز به ترتیب با ۶۵، ۶۳ و ۵۶ امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم هستند.

دیروز منچسترسیتی در هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید تا همچنان شانس اول قهرمانی در این رقابت‌ها باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *