بدعت گزاری تبانی در فوتبال ایران بی شرمانه است

بدعت گزاری تبانی در فوتبال ایران بی شرمانه است

سادس/مازندران سرمربی تیم پیکان با بیان اینکه تیمش بازی خیلی خوبی برابر تیم نساجی در جام‌حذفی به نمایش گذاشته است، گفت: بدعتی که اکنون در فوتبال ایران گذاشته شده و حرف های مطرح شده درخصوص تبانی و کم کاری تیم ها واقعا بی شرمانه است.

سید مجتبی حسینی پس از شکست ۳برصفر تیمش پیکان تهران برابر میزبانش نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور در جمع خبرنگاران، افزود: فوتبال در شرایط کنونی کاملا حرفه ای شده و هیچ سرمربی حاضر نیست حیثیت و وجهه فوتبالی خود را زیر سوال ببرد.

وی ادامه داد: البته مقصر باشگاه‌ها هستند که باید نسبت به این موضوع ها واکنش نشان و حتی بیانیه بدهند.

سرمربی تیم پیکان تهران گفت: پس از بازی استقلال با هوادار در لیگ برتر که با پیروزی ۶ گله استقلال تمام شده بود و بحث تبانی در این خصوص علیه سرمربی و تیم هوادار بالا گرفته بود، انتظار بود که حتی باشگاه پرسپولیس در این خصوص و سلامت فوتبال اعلام موضع گیری می‌کرد.

شرم آور است بگوییم بازی پیکان با نساجی تبانی بود!

حسینی افزود: تیم پیکان بازی خوبی را برابر نساجی مازندران به نمایش گذاشته و باید به ما هم بگویند که برابر تیم نساجی تبانی شده است.

وی ادامه داد: از اینکه گفته شود در این بازی از لفظ تبانی حرفی زده شود، واقعا شرم آور است.

سرمربی تیم پیکان تهران گفت: ما هفته سختی را پشت سر گذاشتیم و نساجی مازندران هم در این بازی با حمایت پرشور تماشاگرانش بازی خوبی به نمایش گذاشت و بابت این پیروزی به آنها تبریک می‌گویم.

حسینی ادامه داد: ما در شروع نیمه دوم روی اشتباهات بچه گانه خودمان باختیم و تنبیه شدیم.

وی افزود: پس از اخراج تمیروف و نتیجه ۲برصفر به سود تیم نساجی عملا تمرکز و ذهنیت بازیکنان بهم ریخته شد و تا حدودی باخت را قبول کرده بودند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *