بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر از سادس

دبیرکل جمعیت هلال احمر در آستانه هفته هلال از پایگاه خبری سادس بازدید کرد.

به گزارش سادس، ظهر امروز دکتر یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر کشورمان با حضور در دفتر مرکزی پایگاه خبری دانشجویان ایران (سادس)، از این پایگاه خبری بازدید کرد و به سوالات و پرسش‌های مرتبط با هلال احمر نیز پاسخ داد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر که در آستانه هفته هلال و روز جهانی صلیب و سرخ و هلال احمر مهمان سادس شده بود، علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف این رسانه با محمدمهدی خیرجو، سرپرست پایگاه خبری دانشجویان ایران نیز دیدار کرد.

سلیمانی در این دیدار، سادس را پایگاه خبری جوان و تاثیرگذار توصیف کرد و گفت:‌ سادس می‌تواند با استفاده از پتانسیل جوانی و دانش بالایی که دارد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش موثری را ایفا کند. سادس یک رسانه جوان و مردمی است که ضریب نفوذ و اعتبار بالایی در میان افکار عمومی دارد در ماموریت‌های هلال احمر نیز با نگاهی تخصصی به موضوعات پرداخته است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر همچنین با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ سال پرحادثه‌ای در کشور بود، گفت:  این موضوع ماموریت‌های جمعیت هلال احمر را نیز افزایش داد و ما علاوه بر انجام ماموریت‌هایی مانند ماموریت اربعین، طرح نوروزی، طرح تابستانی و زمستانی و … در حوادثی مانند زلزله خوی، ریزش ساختمان متروپل، سیل، زلزله هرمزگان، زلزله ترکیه و سوریه و … حضور پررنگی داشتیم و توانستیم اقدامات قابل توجهی را در امداد رسانی به مردم انجام دهیم.

وی افزود:‌در عین حال دیگر بخش‌های هلال احمر نیز به فعالیت خود ادامه داد، خانه‌های هلال را توسعه و گسترش دادیم، اعضای جوان و جدیدی را جذب کردیم و در بخش اعتبارات نیز توانستیم با کمک دولت مجوز خرید آمبولانس و خودروهای جدید امدادی را دریافت کنیم.

مشروح اظهارات دبیرکل جمعیت هلال احمر در بازدید از پایگاه خبری سادس در روزهای آتی منتشر خواهد شد.

بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر از ایسنا

بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر از ایسنا

بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر از ایسنا

بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر از ایسنا
حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر در سادس

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *