کیه‌لینی: افتخار می‌کنم که رئال به دنبال من بوده است

کیه‌لینی: افتخار می‌کنم که رئال به دنبال من بوده است

مدافع ایتالیایی علاقه رئال مادرید به خود را باعث افتخار دانست و عنوان کرد که در یک قدمی پیوستن به این تیم بوده است.

به گزارش سادس و به نقل از مدیاست، کیه لینی در ۳۸ سالگی در آخرین سال‌های دوران حرفه ای خود به سر می برد. مدافع ایتالیایی که در تلاش است خود را در لس آنجلس اف سی تثبیت کند، فاش کرد که نزدیک به پیوستن به رئال مادرید بوده است.

کیه‌لینی درباره شانس حضور در رئال مادرید گفت: من یک قدم تا امضای قرارداد با مادرید فاصله داشتم. داویده لیپی مدیر برنامه‌های من بهتر می‌داند چون من به این چیزها علاقه زیادی ندارم. من همیشه تمرکزم روی فوتبال بوده است. من کسی هستم که خیلی دوست دارم سفر کنم و همیشه از آشنایی با فرهنگ‌های جدید استقبال می کنم، شاید یکی از دلایلی که اکنون برای فوتبال به ایالات متحده آمده ام همین باشد. 

کیه‌لینی درباره اینکه آمدن به لالیگا برای سبک بازی اش خوب نبود، گفت: فکر نمی کنم بازیکن مناسبی برای فوتبال اسپانیا باشم. احتمالاً مدافع مناسب تری برای فوتبال انگلیس بودم اما حتی در آنجا، وقتی بالای ۳۰ سال دارید شرایط برای شما سخت می شود. در آن لیگ‌ها بعد از ۲-۳ فصل، همیشه بازیکنان جوانی پیدا می‌کنند تا جایگزین شما شوند. علاقه مادرید به من برایم افتخار محسوب می شود اما می‌توانم بگویم که از عملکردم در این سال ها در ایتالیا سیار خوشحالم. اینکه بتوانم در باشگاهی مانند یوونتوس تاریخ بدرخشم چیز کمی نبوده و نیست.

این بازیکن ۳۷ ساله همراه تیم ملی ایتالیا قهرمان یورو ۲۰۲۰ شد و به فینال سال ۲۰۱۲ نیز رسیده بود اما دوران سختی را در جام جهانی سپری کرد چون ایتالیا در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ در مرحله گروهی کنار گذاشته شد و سپس یک شکست تاریخی در پلی آف مقابل سوئد و مقدونیه شمالی باعث شد تا این تیم به جام جهانی روسیه و قطر نرسد.

کیه‌لینی از سال ۲۰۰۵ برای “بانوی پیر” بازی کرد. او ۹ بار با این باشگاه قهرمان ایتالیا شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *