دیاز: در دیدار برگشت آماده‌تر ظاهر می‌شویم

دیاز: در دیدار برگشت آماده‌تر ظاهر می‌شویم

سرمربی الهلال تاکید کرد که تیمش در دیدار برگشت برابر نماینده ژاپن آماده‌تر از بازی رفت به میدان خواهد رفت.

به گزارش سادس و به نقل از سعودی  اسپورت، بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ریاض برگزار شد. در این بازی دو تیم الهلال عربستان و اوراوا ردز ژاپن به مصاف هم رفتند که این بازی برنده نداشت و با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

سالم الدوساری ستاره الهلالی ها در دقیقه ۱۳ تیمش را پیش انداخت اما کوروکی روی اشتباه مدافع و دروازه بان الهلال گل تساوی را برای نماینده ژاپن به ثمر رساند تا در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسد.

رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی الهلال در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در نیمه نخست بسیار خوب بودیم و توانستیم به گل هم برسیم. چنین بازیهایی شرایط خاص خود را دارد و کوچک ترین اشتباهای تاوان سنگینی دارد. ما اشتباه کردیم و تاوان آن را پس دادیم.

او ادامه داد: هنوز بازی برگشت باقی مانده است و برای قهرمانی خواهیم جنگید. تنها به دنبال پیروزی و خوشحال کردن هواداران خود در خانه بودیم. الهلال عادت دارد که لحظات سخت را پشت سرگذارد. در دیدار برگشت آماده تر ظاهر خواهیم شد.

دیدار برگشت دو تیم الهلال و اوراوا ردز ژاپن شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. کاروان الهلال هم بعد از بازی ریاض را به مقصد ژاپن ترک کرد تا به خوبی خود را آماده این بازی کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *