ضرورت دگرگونی در کشتی مازندران

ضرورت دگرگونی در کشتی مازندران

سادس/مازندران استاندار مازندران در دیدار با کشتی‌گیران تیم ملی جوانان کشور، گفت: امروز مازندران نیازمند یک دگرگونی اساسی در موضوع کشتی است چرا که مازندران پایتخت کشتی است و کشتی ایران بدون نام مازندران معنی ندارد.

“سیدمحمود حسینی‌پور” به همراه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، فرماندار شهرستان نور، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر ایزدشهر و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نور در جمع اعضای تیم ملی جوانان کشتی جمهوری اسلامی ایران در آستانه اعزام به مسابقات جهانی قزاقستان در سالن ورزشی شهدای ایزدشهر حضور یافتند.

اعضای تیم ملی جوانان کشتی جمهوری اسلامی ایران در اردوی ۱۵ روزه به سر می‌برند که یک روز از این اردو را در سالن ورزشی شهدای شهر ایزدشهر به میزبانی شهرداری ایزدشهر حضور دارند.

استاندار مازندران در دیدار با اعضای تیم ملی کشتی با اشاره به اینکه کشتی مهد اخلاق است، تصریح کرد: جوانان این رشته ورزشی به دلیل اخلاق پهلوانی که دارند به عنوان شخصیت برجسته الگو سایر جوانان هستند.

حسینی‌پور افزود: کشتی ورزشی است که همه قشرها اعم از نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و حتی پیران مسابقات آن را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تمام باشگاه ها باید مرکز پرورش جوانان مستعد باشد و به هیچ عنوان نباید موقعیت خود را از دست بدهد، یادآور شد: بر اساس نظر فدراسیون کشتی در سال های اخیر کشتی مازندران به لحاظ کمیت و کیفیت دچار افت شده که باید جبران شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه هیات کشتی مازندران وظیفه خطیری را بر عهده دارد، افزود: مقرر شد تا برنامه ریزی ۲۰ ساله ای را برای ارتقاء کشتی مازندران تدوین کنند و همه جانبه از آن حمایت خواهیم کرد تا این استان نقش ممتاز خود را در ورزش غرور آفرین حفظ کند.

حسینی‌پور بیان کرد: باید با حداکثر توان و تلاش پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در اقصی نقاط جهان به اهتزاز در بیاورید چرا که دعای خیر کل ملت ایران پشت سر کشتی گیران است و همه به شما افتخار می‌کنند.

در پایان این دیدار از کشتی‌گیران، مربیان، پیشکسوتان و سایر زحمتکشان این عرصه تجلیل شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *