رفیعی: بازی را برده‌ایم و نیاز نیست جواب ساپینتو را بدهم

رفیعی: بازی را برده‌ایم و نیاز نیست جواب ساپینتو را بدهم

هافبک پرسپولیس معتقد است بازیکنان و کادر فنی تیمش باتجربه هستند و زیر فشار روحی و روانی سرمربی استقلال نمانده‌اند.

به گزارش سادس، سروش رفیعی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر این تیم برابر استقلال در صدمین داربی پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این که هواداران در استادیوم حضور داشتند، اتفاق بسیار خوبی بود. استقلال تیم بسیار خوب و بااحترامی بود. آن‌ها هم خوب بازی کردند اما ما شایسته پیروزی بودیم. توان زیادی گذاشتیم و فشار زیادی آوردیم. ما فشار زیادی را تحمل کردیم و به هواداران‌مان تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: این کری‌ها طبیعی است و هر کسی راه و روشی دارد. شاید ساپینتو ذهنیتش این بوده که از نظر روحی و روانی فشار مضاعفی را روی ما بگذارند اما پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان باتجربه‌ای دارد. کادر فنی تیم ما هم با تجربه است و او هم نظرش را گفته است. ما بازی را برده‌ایم و نیازی نیست که جواب ساپنیتو را بدهم.

رفیعی درباره ادامه روند تیمش در لیگ برتر و جام حذفی عنوان کرد: در شرایط حساسی در لیگ قرار داریم. سپاهان و استقلال خوب نتیجه گرفتند و تیم‌های باکیفیتی هستند. باید در این چند بازی تلاش خود را انجام دهیم و منتظر باشیم تا یک سری اتفاقات رخ دهد. باید همه امتیازها را جمع کنیم زیرا در فوتبال همه چیز امکان‌پذیر است. ما خودمان در بازی‌هایی امتیاز از دست دادیم که انتظارش را نداشتیم. تا لحظه آخر موظفیم که تلاش کنیم و منتظر بمانیم. اگر یک درصد شانس داشته باشیم، ۹۹ درصد امید داریم که به هدف‌مان برسیم و به همین دلیل تلاش خود را تا لحظه آخر ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *