درویش: نتیجه داربی تاثیری در سرنوشت گل‌محمدی ندارد

درویش: نتیجه داربی تاثیری در سرنوشت گل‌محمدی ندارد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید که داربی صدم یکی از حساس‌ترین مسابقات قرن خواهد بود.

به گزارش سادس، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران که صدمین داربی تهران محسوب می‌شود اظهار کرد: یکی از حساس‌ترین مسابقات قرن را در پیش داریم اما پرسپولیس تیمی آماده، سرحال و قبراق است. پرسپولیس آماده این مسابقه است و به دلیل اینکه به جز برد نتیجه‌ای برایمان کارساز نیست برای ۳ امتیاز به بازی آمده‌ایم. امیدوارم هواداران از یک بازی پرنشاط لذت ببرند.

قسمت‌های ناامن طبقه دوم بسته شده است

او ادامه داد: همین الان شنیدیم که برای حضور تماشاگران در  طبقه دوم بلیت فروشی خواهد شد و هواداران در طبقه دوم حضور خواهند داشت. قسمت‌هایی که ناامن را بسته‌اند و قسمت‌های بدون مشکل باز شده تا هواداران در آن به دیدن بازی از نزدیک بپردازد.

درویش در واکنش به اینکه چه نتیجه‌ای را برای داربی صدم متصور هستید گفت: جز برنده شدن نتیجه‌ای متصور نیستیم.

گل محمدی سال بعد هم با پرسپولیس قرارداد دارد

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا برنده شدن یا باخت داربی و یا حتی نتیجه آخر فصل روی کار یحیی در این تیم تاثیر دارد یا خیر؟ گفت: یحیی مربی تیم است. همانطور که برد داریم نتایج دیگر هم ممکن است برای تیم اتفاق بیفتد. همه تیم‌های بزرگ دنیا یک شرایط دارند و گل محمدی سال بعد هم قرارداد دارد. قرار نیست نتیجه بازی برای حضور و عدم حضور مربی نقشی داشته باشد. تیم سرحال است و امیدواریم برنده از زمین بازی بیرون بیاییم.

سهیل مهدی: ناچاریم لیگ را زود تمام کنیم

به گزارش سادس، سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر پیش از آغاز داربی 100 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام مشکلات ساختاری با تلاش همه حل شد و امیدوارم بدون مشکل بازی برگزار شود. همه با بلیت وارد ورزشگاه شده‌اند.

وی درباره شکل‌گیری بازار سیاه در بیرون از ورزشگاه توضیح داد: وقتی که استقبال زیاد باشد، این اتفاق رخ می‌دهد. این نشان می‌دهد که فوتبال خیلی علاقه‌مند دارد. با تلاشی که روی ساخت سکوها دارند، در آینده این قضیه بیشتر خواهد شد. من از بلیت‌فروشی طبقه دوم خبر ندارم اما می‌دانم یک سری تست‌هایی قرار بود از این طبقه گرفته شود که اطلاعی از نتایج آن ندارم.

مهدی درباره شکایت استقلال و پرسپولیس مبنی بر این که بقیه تیم‌ها از کل ظرفیت ورزشگاه استفاده می‌کنند اما این دو تیم این اجازه را ندارند، عنوان کرد: این دست سازمان لیگ نیست و به عهده بقیه نهادها است.

او درباره برنامه لیگ عنوان کرد: بلافاصله به استقبال جام حذفی می‌رویم و بعد از آن تخته‌گاز به سمت پایان لیگ می‌رویم. ما ناچاریم لیگ را زودتر تمام کنیم و استراحتی به تیم‌ها بدهیم که نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا با استراحت کافی در شهریور وارد این مسابقات شوند. شاید روزی که ما برنامه هفته‌های پایانی را اعلام کنیم، جدول به صورت دیگری باشد و آن وقت درباره بازی‌های هم‌زمان تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *