احتمال فروش بلیت داربی تا شروع مسابقه

احتمال فروش بلیت داربی تا شروع مسابقه

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به بلیت‌فروشی محدود برای داربی تهران و افزایش قیمت‌ها در بازار سیاه گفت: این وظیفه سازمان لیگ نیست و سازمان‌های ذی‌ربط با توجه به شرایط ورزشگاه، این کار را انجام می‌دهند.

به گزارش سادس، به علت بلیت‌فروشی محدود و ۱۵ هزار نفری برای بازی استقلال و پرسپولیس در داربی تهران، تماشاگران بسیاری موفق به خریداری بلیت نشده‌اند و قیمت‌های نجومی و فزاینده‌ای برای هر بلیت این دیدار در بازار سیاه به وجود آمده است.

ببینید

منصور قنبرزاده، نایب رییس فدراسیون فوتبال پیش از شروع داربی شماره ۱۰۰ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر تا الان شرایط خوب است و تمام نهادهای مربوطه وظایف خود را به خوبی انجام دادند و مشکلی در این قضیه وجود نداشته است.

او درباره این که احتمال داشت بلیت‌فروشی بیشتری صورت بگیرد اما ظاهرا این اتفاق رخ نداده است؟ عنوان کرد: این وظیفه سازمان لیگ نیست و سازمان‌های ذی‌ربط با توجه به شرایط ورزشگاه، این کار را انجام می‌دهند و امیدوار هستیم طبیعتا در این دو ساعت باقی مانده افزایش ظرفیت داشته باشیم.

مسئول سازمان لیگ فوتبال ایران درباره شکل‌گیری بازار سیاه در اطراف ورزشگاه برای خریداری بلیت گفت: هر وقت عرضه و تقاضا یکسان نباشد این اتفاق رخ می‌دهد.

کمک داور داربی ۱۰۰: فکر نمی‌کنم داربی راحتی باشد

محمدرضا ابوالفضلی، کمک داور داربی ۱۰۰ پیش از آغاز داربی گفت: ما آماده این مسابقه هستیم و فکر نمی‌کنم داربی راحتی باشد. ما تلاش خود را می‌کنیم که قضاوت کم نقص و کم اشتباهی داشته باشیم.

وی درباره فشارها روی تیم داوری پیش از داربی توضیح داد: این فشارها همیشه وجود داشته است اما ما هم کم‌تجربه نیستیم.

انتهای پیام

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *