شاید زهیوی تحت تاثیر فشار باخت، اشتباه صحبت کرد!

شاید زهیوی تحت تاثیر فشار باخت، اشتباه صحبت کرد!

سادس/خوزستان مربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر می گوید سرمربی این تیم به خاطر مراسم ازدواج دخترش در بازی با استقلال خوزستان روی نیمکت نبود و رحیم زهیوی به اشتباه گفته است که هرمزی سه بازی است، کنار تیم نیست.

موسی قنواتی بعد از شکست تیمش برابر استقلال خوزستان در لیگ یک فوتبال، درباره این که به نظر می رسید برخی بازیکنان خلیج فارس بازی همیشگی شان را ارائه نداند و آیا تحت تاثیر شرایط مالی تیم بود؟ اظهارکرد: به این شکل نبود که روز بازیکنان ما نباشد زیرا روند بازی بازیکنان ما را به این سمت و سو بروند. البته بازیکنان مان تمام توان خودشان را گذاشتند.

به گزارش سادس، وی بیان کرد: زهیوی جزو بازیکنان بسیار بزرگ ما هستند و ناراحتی او از عدم پرداختی باشگاه نبود. فوتبال روی دیگر خود را به ما نشان داد. ما در نیمه اول دو سه موقعیت بسیار خوب داشتیم که این از همین فرصت ها توسط زهیوی از دست رفت. اگر بگوییم تمرکز نداشتیم بهتر است و در نیمه اول دو سه گل می توانستیم به ثمر برسانیم که هدر  رفتند. در نیمه دوم از روی یک شوت ۴۰ متری توسط وزیری پناه گل خوردیم که روی هنر این بازیکن بود. استقلال برای صعود می جنگند و ما هم برای بقا باید حمله می کردیم که فرصت هایمان به گب تبدیل نشدند. امیدوارم استقلال را در لیگ برتر ببینیم و سهمیه خوزستان بیشتر شود و ما هم به لطف خدا در لیگ بمانیم.

مربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر در پاسخ به این سوال که آیا همچنان به بقا امیدوارید؟ عنوان کرد: ما تا لحظه آخر تمام توان مان را می گذاریم.

وی در واکنش به این سوال که کنار رفتن داریوش هرمزی از هدایت خلیج فارس چقدر در نتیجه بازی امشب تاثیرگزار بود؟ گفت: هرمزی یکسری مشکلات شخصی داشت و باید به کنار خانواده اش می رفت و به این صورت نیست که از تیم جدا شده باشد. او تمام توان خود را گذاشت و به خاطر مسائل خانوادگی اش نتوانست کنار ما باشد.

قنواتی در پاسخ به این سوال که زهیوی اعلام کرده داریوش هرمزی سه بازی است که از تیم جدا شده است؟ خاطر نشان کرد: اولین بازی است که او روی نیمکت تیم نیست. امروز هم مراسم ازدواج دخترش است و نتوانست کنار تیم باشد. شاید چون باختیم به بازیکن تیم فشار آمد و گفته که هرمزی سه بازی کنار تیم نیست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *