ساپینتو و یحیی چه گفتند، ۱۰۰ میلیون تومان ناقابل!

ساپینتو و یحیی چه گفتند، ۱۰۰ میلیون تومان ناقابل!

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش سادس، تیم فوتبال آرسنال با توقف برابر ساتهمپتون، کارش برای قهرمانی در لیگ جزیره دشوار شد.  در ادامه لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان ساتهمپتون قعر جدولی بود که با تساوی ۳ بر ۳ متوقف شد تا حالا منتظر لغزش شاگردان گواردیولا برای قهرمانی باشند. در این دیدار ساتهمپتون در همان ثانیه ۳۵ روی اشتباه رمزدیل به گل رسید و ولکات نیز دقایقی بعد اختلاف را با عدد دو رساند. پیش از پایان نیمه اول، مارتینلی یکی از گل‌ها را جبران کرد. در نیمه دوم کالتاسکار گل سوم ساتهمپتون را به ثمر رساند تا امیدهای توپچی‌ها بر بر باد رود. این پایان کار نبود و مارتین اودگارد و ساکا در دقایق ۸۸ و ۹۰ بازی را به تساوی کشاندند.

اظهارات بهترین گلزن تاریخ استقلال قبل از داربی ۱۰۰

بازیکن سابق استقلال معتقد است در داربی ۷۵ پرسپولیس را دست کم گرفته بودند، مدافعان خط دفاع را رها کرده بودند و همین مساله باعث شد ورق برگردد و پرسپولیس پیروز شود.  روز یکشنبه، در حالی داربی شماره ۱۰۰ در ورزشگاه آزادی با سوت داور آغاز می‌شود که این دیدار برای دو تیم حساسیتی دو چندان دارد. داربی تهران میان استقلال و پرسپولیس همواره حواشی خاص خود را داشته و همین باعث شده رقابت دیرینه این دو تیم تاکنون در اوج حساسیت دنبال شود. یکی از بازیکنانی که سابقه بازی در داربی را دارد و توانسته مقابل پرسپولیس گلزنی کند، آرش برهانی‌ است. گلزن‌ترین مهاجم ادوار لیگ برتر و مهاجم سابق تیم ملی فوتبال تاکنون سه بار توانسته در داربی گلزنی کند. او یکی از کسانی است که به خوبی می‌داند داربی پایتخت چه دیدار حساسی است و تجربه‌های مختلفی از حضور در این دیدار دارد.  

ماهی ۱۰۰ میلیون حقوق مربی خارجی کبدی

شایلا جین هندی سرمربی تیم ملی کبدی زنان ایران ۶ اردیبهشت به ایران خواهد آمد. شایلا جین هندی سرمربی خارجی تیم ملی کبدی زنان قرار است ۶ اردیبهشت به ایران بیاید و ملی‌پوشان کبدی ایران را برای بازی‌های آسیایی هانگژو چین آماده کند. این سرمربی هنوز قراردادی با فدراسیون ایران ندارد و قرار است با حضور در ایران توافق‌های لازم انجام شود اما به گفته رییس فدراسیون احتمالا مبلغ قرارداد این مربی برای حدود یک ماه ۲ هزار دلار معادل ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود.  این مربی تا بازی‌های آسیایی هدایت تیم ملی را برعهده خواهد داشت. تیم ملی کبدی زنان ایران با هدایت جین در بازی‌های آسیایی دوره قبل به مدال طلا رسید.

واکنش فدراسیون به اقدامات تنش‌زای یک اسکی‌باز

دبیر فدراسیون اسکی نسبت به اظهارات یک اسکی‌باز سابق تیم ملی واکنش نشان داد.  بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی در واکنش به اظهارات اخیر سید ستار صید اسکی‌باز سابق تیم ملی ایران که به نروژ پناهنده شده است، اعلام کرد: آقای سید ستار صید که دیروز  به نروژ اعلام پناهندگی کرده است چند ماه پیش از سوی یکی از پرسنل پیست اسکی دیزین مورد ضرب و شتم قرار گرفت و راهی بیمارستان شد که ضارب و خانواده‌اش ادعا دارند که ایشان برای نوامیس آنها ایجاد مزاحمت کرده بود که پرونده در دستگاه قضایی در حال بررسی است.

نشست خبری یحیی گل‌محمدی

سرمربی پرسپولیس می‌گوید دیدار فردای تیمش با استقلال یکی از مهم ترین داربی‌های است که به یاد دارد. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از داربی صدم و تقابل با استقلال در رابطه با این دیدار اظهار کرد: این عید را به همه مسلمانان جهان و مردم شریف ایران تبریک می‌گویم. امیدوارم نذر و نیاز شما مورد قبول خداوند قرار بگیرد. این یکی از مهم ترین داربی‌هایی است که به یاد دارم. با شرایط جدول مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد و ممکن است یکی از تیم‌ها را از گردونه رقابت‌ها خارج کند. به همین دلیل هر دو تیم به دنبال برد خواهند بود و هر دو تیم برای بردن به زمین می‌آیند.

نشست خبری ساپینتو

سرمربی استقلال می‌گوید مساوی در داربی پیش رو جذاب نیست و تنها هدف تیمش پیروزی است. ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در داربی شماره ۱۰۰ پایتخت در رابطه با این دیدار اظهار کرد: عید همه مبارک باشد. داربی همیشه یک مسابقه ویژه است. همیشه یک بازی بزرگ برای هر دو تیم و هواداران است. این داربی به خاطر دیدار صدم خود بازی ویژه‌ای است. هر دو تیم می‌خواهند برنده باشند و مساوی برای هیچ کدام از تیم‌ها جذاب نیست. تنها هدف ما این است که فردا برنده باشیم.

شکست سنگین بایرن در بوندسلیگا

بایرن مونیخ در ادامه روزهای تلخ و ناامید کننده خود با توماس توخل این بار برابر ماینتس در بوندسلیگا شکست خورد. در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و نهم رقابت های بوندسلیگا بایرن مونیخ مهمان ماینتس بود. بایرن در ادامه روزهای کابوس وار خود با توماس توخل این بار شکست سنگینی را در بوندسلیگا تجربه کرد. بایرن مونیخ در این بازی خارج از خانه با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا انتقاد ها از توخل به اوج برسد. بایرن در این بازی توسط سادیو مانه در دقیقه ۲۹ به گل رسید اما در نیمه دوم ورق برگشت و تیم توخل سه گل دریافت کرد تا شکست تلخی را تجربه کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *