کشف 986 ميليارد ريالي زمين خواري در مازندران

فرمانده انتظامي استان با اشاره به کشف 29 فقره پرونده زمين خواري طي سال جاري در سطح استان ارزش ريالي اين کشفيات را 986 ميليارد ريال اعلام کرد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “سيد محمود ميرفيضي” با اعلام اين خبر افزود: در راستاي حراست از منابع طبيعي و اراضي جنگلي ، برخورد با زمين خواران و رفع تصرف اراضي ملي، ماموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي اين فرماندهي در طول سال جاري موفق به کشف بيش از 29 فقره زمين خواري شدند .

وي تصريح کرد: در همين ارتباط بيش از 396 هزار متر مربع از اراضي ملي و منابع طبيعي که از سوي افراد فرصت طلب و سود جو تصرف شده بود، با هماهنگي مقام قضائي و کارشناسان ذيربط به دامان طبيعت بازگردانده شد.

فرمانده انتظامي استان مازندران، ارزش ريالي پرونده هاي کشف شده را بيش از 986 ميليارد و 954 ميليون ريال اعلام و تصريح کرد: در اين ارتباط متهمان به زمين خواري شناسايي، دستگير و با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

سردار ميرفيضي با اشاره به کاهش 5. 27 درصدي زمين خواري در سال جاري در سطح استان از عزم جدي پليس در مقابله با متصرفان به اراضي ملي و جنگلي خبر داد و افزود: نيروي انتظامي برابر با قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد.#

d.getElementsByTagName(‘head’)[0].appendChild(s);

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *