استقرار ۲۰۰ دستگاه خودروی جمع‌آوری زباله و خاک در اطراف مصلی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: به مناسبت عید فطر و به منظور پاکسازی مصلی، ۱۱۰۰ نیروی انسانی و ۲۰۰ دستگاه خودروی جمع‌آوری زباله و خاک در اطراف مصلی امام خمینی(ره) مستقر می‌شوند.

به گزارش سادس، رضا شرفی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: برای حفظ پاکیزگی مصلی امام خمینی(ره) و خیابان‌های اطراف این مجموعه، ۱۱۰۰ نیروی انسانی به مناسبت عید سعید فطر به منظور پاکسازی پسماند خشک و خدمات شهری در محل مستقر خواهند شد. 

شرفی افزود: همچنین به ترتیب ۱۴۰ و ۶۰ دستگاه خودرو جمع‌آوری زباله و خاک در محل قبل از ساعت ۴ صبح در ۳ نقطه مستقر می‌شوند. 
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند خاطرنشان کرد: برای جمع‌آوری زباله‌های احتمالی یک تن کیسه زباله میان نیروهای انسانی توزیع شده است. قابل ذکر است باتوجه به اینکه یک سری نقاط فاقد پوشش موکت است و شهروندان از روزنامه و زیراندازهای شخصی استفاده می‌کنند، خواهشمندیم که روزنامه‌های باطله را در محیط رها نکنند و در کیسه‌های زباله و یا نقاط مربوطه قرار بدهند. 

وی با بیان اینکه سازمان مدیرت پسماند ۵۵ موکب و چایخانه در داخل مصلی و اطراف ایستگاه‌های مترو شهید بهشتی و مصلی امام خمینی(ره) برپا کرده است، گفت: نیروهای انسانی سازمان پسماند در این سه نقطه در حین برگزاری مراسم به جمع‌آوری زباله‌های حاصل از موکب‌ها مشغول هستند. 

به گزارش شهر، شرفی عنوان کرد: به منظور حفظ پاکیزگی محیط زیست و کمک به نیروهای انسانی از شهروندان خواهشمندیم که زباله‌های یکبار مصرف خود را در نقاط پیش‌بینی شده قرار بدهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *