آغاز اجرای کمربندی قلعه‌نو در جنوب شرق تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: جاده کمربندی قلعه نو ورامین، امروز کلنگ‌زنی خواهد شد که تاثیر بسزایی در کاهش حوادث خواهد داشت.

خلیل محبت‌خواه در گفت‌وگو با سادس اظهار کرد: امروز عملیات اجرایی جاده کمربندی قلعه‌نو در محدوده محور ری ـ ورامین آغاز می‌شود. این پروژه با هدف کاهش نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی جنوب شرق استان تهران اجرا خواهد شد.

وی افزود: طول این مسیر ۲.۵ کیلومتر است که تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک شهر قلعه نو، ترافیک عبوری از ری به سمت پیشوا، ورامین و قرچک، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی و کاهش زمان سفر دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره هزینه اجرای این طرح گفت: برآورد اولیه ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه است که مقداری از آن تامین اعتبار شده است. مناقصه در اسفند ۱۴۰۱ برگزار شده و پیمانکار برنده مشخص شده است. پیمانکار نسبت به تجهیز کارگاه اقدام کرده و امروز با حضور  استاندار، نمایندگان مجلس، فرمانداران و شهرداران شهرهای منطقه، این محور کلنگ‌زنی می‌شود.

محبت‌خواه یادآور شد: به دلیل پرحادثه بودن مسیر، مردم منطقه قلعه نو سالها منتظر اجرای این پروژه بودند که اجرای آن خبر خوشی برای مردم است.

آغاز اجرای کمربندی قلعه‌نو در جنوب شرق تهران

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *