ویدیو/ واکنش عنایتی به شایعه تبانی در بازی استقلال و هوادار

ویدیو/ واکنش عنایتی به شایعه تبانی در بازی استقلال و هوادار

رضا عنایتی به شایعه تبانی در بازی استقلال و هوادار که با ۶ گل به سود آبی‌های پایتخت تمام شد، واکنش نشان داد.

به گزارش سادس، بعد از پیروزی پرگل و ۶-۱ استقلال مقابل هوادار، شایعاتی در فضای مجازی مطرح شد که بعضی از بازیکنان هوادار با استقلال تبانی کرده‌اند و نتیجه شکست سنگین این تیم بوده‌اند؛ شایعه‌ای که هیچ پایه و مبنایی برای آن وجود نداشت.

پرس شدید بازیکنان استقلال در نیمه دوم باعث شد تا بازیکنان تیم هوادار تحت فشار شدید قرار بگیرند و مرتکب اشتباه شوند. هواداران پرسپولیس در فضای مجازی و محافل عمومی بر این عقیده هستند که این اشتباهات حداقل از سوی مهدی عبدی سهوی نبوده است.

همچنین پس از برد پرگل استقلال مقابل هوادار، طرفداران پرسپولیس از داود فنایی نیز بابت استفاده از مهرداد طهماسبی به جای محمدرضا خالدآبادی، دروازه بان اصلی هوادار، انتقاد کردند. در این چند روز فیلم‌هایی کوتاه در فضای مجازی و در محفل هواداران پرسپولیس می‌چرخد و آنها بابت اشتباه عبدی که منجر به گل دوم استقلال شد، به این بازیکن هوادار معترض هستند. 

مجموعه هوادار باشرف‌ترین است

رضا عنایتی، سرمربی سابق هوادار و بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با سادس، درباره پیروزی ۶ بر یک استقلال مقابل هوادار و طرح شایعه تبانی در فضای مجازی گفت: من این بازیکنان را به هوادار آوردم و به آن‌ها ایمان دارم. قسم می‌خورم که مجموعه هوادار باشرف‌ترین مجموعه به لحاظ  مدیریتی، پشتیبانی، رسانه‌ای و کادر فنی و بازیکنان است. همه کار خود را می‌کنند.

سرمربی و مدیرعامل سابق هوادار با اشاره به مهدی عبدی نیز گفت:عبدی با شرف‌ترین بازیکن تیم هوادار است. شاید این حساسیت به خاطر حضور دو تیم بزرگ در کورس قهرمانی است. بالاخره اگر این اتفاق برای پرسپولیس هم رخ می‌داد، هواداران احساسی استقلال واکنش نشان می‌دادند. اکثر هواداران دو تیم منطقی هستند. عده کمی که دوست دارند در فضای مجازی دیده شوند و جوی را راه بیاندازند این صحبت‌ها را مطرح کرده‌اند. فضای مجازی خیلی چیزها را از ما گرفته و چیزهای کمی داده است. یک سری اتفاق‌ها می‌افتد که آدم می‌ماند چه بگوید. قسم می‌خورم مجموعه باشگاه هوادار باشرف‌ترین است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *