بهترین نمایش فصل سرخپوشان

بهترین نمایش فصل سرخپوشان

سرمربی آلمانی لیورپول بازی برابر لیدزیونایتد را بهترین نمایش قرمزپوشان در این فصل دانست.

به گزارش سادس، در آخرین دیدار هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه اِلاندْرود مهمان لیدزیونایتد بود و توانست میزبانش را با نتیجه شش بر یک مغلوب کند تا پس از پنج بازی، دوباره طعم پیروزی را بچشد. آخرین برد قرمزهای آنفیلد به پیروزی هفت بر صفر برابر منچستریونایتد بازمی‌گشت.

دیوگو ژوتا (دو بار)، محمد صلاح (دو بار)، کودی خاکپو و داروین نونیز گلزنان لیورپول بودند و سینیسترا تک گل میزبان را به ثمر رساند.

یورگن کلوپ پس از این دیدار با تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: لحظه‌ای که در بازی بیشتر از همه لذت بردم دقیقه ۹۲ بود. در آن موقع ما شش بر یک پیش بودیم و روی یک صحنه توپ را از دست دادیم و چهار بازیکن ما در حال تعقیب توپ بودند. این بازی قطعاً بهترین بازی ما در این فصل بود. روی هم رفته بازی خیلی خوبی ارائه دادیم و توانستیم در تمام طول بازی برتر از حریف باشیم. تک‌تک بازیکنان خوب بودند و نمی‌توان یک یا دو بازیکن را متمایز کرد.

بهترین نمایش فصل سرخپوشان

سرمربی آلمانی در پاسخ به این سوال که از کدام گل تیمش در این دیدار بیشتر لذت برده است، گفت: از گل آخرمان که داروین نونیز به ثمر رساند بیش از همه گل‌ها لذت بردم.

«فصل بد» لیورپول

لیورپول با وجود این برد قاطع، در رده هشتم لیگ برتر باقی ماند و سه امتیاز تا کسب سهمیه لیگ اروپا فاصله دارد.

کلوپ افزود: فصل بسیار بدی داشتیم اما برخی چیزها واقعا قابل توضیح نیستند. بعضی چیزها هستند که الان نمی‌شود درباره‌شان توضیح داد. فعلا به این فکر می‌کنم که فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان ببریم. بعضی چیزها قطعا قابل قبول نیستند. در پایان فصل می‌توانیم ببینیم چه ایرادهایی داشتیم. این واقعا برای من مهم است و به همین دلیل فکر نمی‌کنم الان وقتش باشد در این باره صحبت کنیم. فقط می‌خواهم فوتبال خوبی در این هفته‌ها بازی کنیم و بازی‌ها را ببریم.

بهترین نمایش فصل سرخپوشان

محمد صلاح در این بازی هم درخشید و توانست دو گل برای قرمزپوشان آنفیلد به ثمر برساند. صلاح با دو گلی که با پای چپ خود در این بازی به ثمر رساند، تعداد گل‌های پای چپ خود با پیراهن لیورپول در لیگ جزیره را به عدد ۱۰۷ رساند. در تاریخ لیگ برتر انگلیس هیچ بازیکنی موفق به زدن این تعداد گل با پای چپ نشده است تا ستاره مصری لیورپول دست به یک رکورد دیگر بزند.

در جدول، لیورپول در رده هشتم ایستاده و لیدز در جایگاه شانزدهم قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *