یک نظر چالشی؛ «بازیکنان استقلال بهتر از ساپینتو هستند»

یک نظر چالشی؛ «بازیکنان استقلال بهتر از ساپینتو هستند»

پیشکسوت استقلال گفت: هر چند ساپینتو از نظر فنی مربی سازنده‌ و خوبی است اما به اعتقاد من بازیکنان از نظر فنی بالاتر از ساپینتو هستند و این موضوع را ثابت کرده‌اند.

مهدی امیرآبادی در گفت‌وگو با سادس درباره پیروزی پرگل استقلال برابر هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: استقلال ثابت کرد که هیچ کاری با تغییرات مدیریتی ندارد و کار خود را انجام می‌دهد. استقلال با پیروزی پرگلی که برابر تیم هوادار داشت به مدیران گفتند خجالت بکشید.

وی گفت: بازیکنان استقلال برای شاد کردن دل هواداران خود به دور از هر گونه حاشیه کار خود را انجام می‌دهند و با این برد شیرین به خوبی به استقبال داربی می‌روند تا بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارند.

ساپینتو خوب است اما بازیکنان استقلال بهتر هستند

این پیشکسوت استقلال همچنین درباره کیفیت فنی تیم ساپینتو خاطرنشان کرد: کیفیت فنی این مربی خارجی در حقیقت به خاطر کیفیت کار خود بازیکنان است که تا به امروز به حدی عملکرد خوبی در زمین داشتند که سبب افزایش کیفیت فنی تیم شده است. هر چند ساپینتو از نظر فنی مربی سازنده‌ و خوبی است اما به اعتقاد من بازیکنان از نظر فنی بالاتر از ساپینتو هستند و این موضوع را ثابت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

وی در خصوص بازگشت دوباره مهدی قایدی به دوره اوج خود، افزود: قایدی بازیکن پرتوانی است که باید بیشتر تمرین کند تا به اهدافش در استقلال برسد. البته این شایستگی را دارد که دوباره به تیم ملی دعوت شود.

امیرآبادی همچنین در پاسخ به این پرسش که چقدر پیش‌بینی می کنید که استقلال برنده داربی شود؟ گفت: این بازی با کل بازی‌های لیگ فرق دارد و نتیجه آن قهرمان لیگ را مشخص می‌کند. بازیکنان استقلال صرف نظر از سایر دیدارهای لیگ باید نگاه متفاوتی به این بازی داشته باشند و با حساسیت و تمرکز بیشتری داربی را دنبال کنند تا بازی را به نفع خود به پایان برسانند.

وی در پایان در خصوص تغییرات مدیریتی و تاثیر آن بر روی افت عملکرد بازیکنان، افزود: تغییرات مدیریتی هیچ تاثیری بر روی عملکرد بازیکنان استقلال نداشته است، البته طی چند سال اخیر این تغییرات به تیم استقلال ضربه زده که نمی‌توان درباره آن حرف زد. دلم واقعا برای هواداران استقلال می‌سوزد که امیدوارم با قهرمانی در لیگ دل آنها شاد شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *