انتقاد ماتئوس از رفتار تبعیض آمیز در بایرن مونیخ

انتقاد ماتئوس از رفتار تبعیض آمیز در بایرن مونیخ

ستاره سابق بایرن مونیخ به انتقاد از رفتار تبعیض آمیز در این باشگاه در برخورد با با بازیکنان تیم پرداخت.

به گزارش سادس و به نقل از اسکای اسپورت، باشگاه بایرن‌مونیخ، سادیو مانه را به خاطر درگیری با لروآ سانه ۳۰۰ هزار یورو جریمه کرد. این بالاترین رقم جریمه در تاریخ این باشگاه آلمانی است.

لوتار ماتئوس، ستاره سابق بایرن مونیخ به انتقاد از رفتارهای دوگانه و تبعیض آمیز باشگاه بایرن در برخورد با بازیکنان تیم پرداخت.

او گفت: به نظرم باشگاه بایرن مونیخ رفتار دو گانه ای در برخورد با بازیکنان تیم دارد. مانوئل نویر به خاطر اسکی کردن با مصدومیت طولانی مواجه شد و بازی های زیادی را از دست داد. باشگاه بایرن مونیخ به خاطر این مصدومیت نویل مجبور شد که کلی هزینه کند و سومر را جذب کند اما باشگاه بایرن هنوز هیچ واکنشی به این رفتار نویر نداشته و جریمه ای را برای این بازیکن در نظر نگرفت.

ماتئوس ادامه داد: بدون شک نویر جایگاه ویژه ای در بایرن دارد و سالهاست که در این تیم بازی می کند اما نباید چنین رفتارهایی بدون پاسخ و واکنش بماند. سرژ گنابری هم در سفر به پاریس مشکلی برای تیم به وجود آورد اما باشگاه بایرن مونیخ با این بی انضباطی هم برخورد نکرد. این درحالی است که به رفتار مانه خیلی زود واکنش نشان داد و او را جریمه کرد. برخورد با مانه درست بود و او مرتکب بی انضباطی شد اما باید باشگاه بایرن مونیخ با نویر و گنابری هم برخورد می کرد که این کار را نکرد.

بایرن مونیخ خود را آماده دیدار برگشت برابر منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا می کند. بایرن در دیدار رفت برابر سیتی با سه گل شکست خورد و کار بسیار سختی برای صعود به دور بعد دارد.

بایرن بعد از آمدن توخل با بحران مواجه شده است؛ به طوریکه تیم از جام حذفی کنار رفت و در لیگ قهرمانان اروپا هم در آستانه حذف شدن است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *