درخواست صنعت نفت برای جلوگیری از هرگونه شک و شبهه در هفته‌های پایانی لیگ

درخواست صنعت نفت برای جلوگیری از هرگونه شک و شبهه در هفته‌های پایانی لیگ

سادس/خوزستان مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید درست نیست که بازی هفته آینده تیم مس کرمان برابر مس رفسنجان در شرایط حساس تیم های قعر جدولی، یک روز بعد از دیدار این تیم با نساجی برگزار شود.

علی فیروزی در گفت و گو با سادس، اظهارکرد: در هفته بیست و هفتم لیگ، تیم نفت سوم اردیبهشت ماه با نساجی دیدار می کند و در حالی که تیم های قعر جدولی رقابت تنگاتنگی برای بقا در لیگ دارند، بازی تیم مس کرمان با مس رفسنجان چهارم اردیبهشت برگزار می شود و این موضوع بار روانی بدی روی تیم ما ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: اگر بهانه این باشد که مس کرمان این هفته که با پرسپولیس دیدار داشت، یک روز قبل از ما بازی کرد، باید بگویم این برنامه خود مسئولان برگزاری است که برای این که بتوانند هر دو بازی تیم های استقلال و پرسپولیس را پوشش تلویزیونی دهند، بازی دو تیم پایتخت را در دو روز متفاوت برگزار می کنند و قرار نیست در شرایط حساس فعلی که ما و مس کرمان برای بقا تلاش می کنیم، بازی این دو تیم در دو روز متفاوت برگزار شود. درخواست ما از مسئولان برگزارکننده این است برای این که جای هیچ شک و شبهه ای باقی نماند، بازی تیم های قعر جدولی به صورت همزمان و در یک روز برگزار شود.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اکنون همه علاقه مندان به تیم نفت این نگرانی را دارند که خدای ناکرده با این برنامه ریزی اتفاقی رخ ندهد که حق تیم صنعت نفت ضایع شود. به هرحال این برنامه ریزی حرفه ای نیست و مجددا درخواست دارم باتوجه به این که نفت آبادان یک تیم با قدمت و مردمی است، نسبت به تغییر زمان این بازی اقدام شود. هر چند مطمئن هستیم رییس فدراسیون و مسئولان مربوطه چاره اندیشی خواهند کرد و نمی گذارند حق تیمی ضایع شود و این حساسیت را با تصمیم درست برطرف می کنند.

وی در پایان نیز بیان کرد: روز گذشته نیز همه دیدند که در ابتدای بازی با پیکان چه اتفاقی برای هواداران ما رخ داد و چگونه حال آن ها با زدن گاز اشک آور و اسپری فلفل بد شد. برخوردهایی که اصلا مناسب و حق هواداران خوب آبادانی نبود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *