اسکوچیچ: بر همه چیز غلبه کردم و قوی هستم

اسکوچیچ: بر همه چیز غلبه کردم و قوی هستم

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد پیشنهادات زیادی داشته است و در نهایت تیم امید کرواسی را انتخاب کرد.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورتکسی، دراگان اسکوچیچ پس از توافق با ماریجان کاستیچ، رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی، سمت مربیگری تیم ملی زیر ۲۱ سال این کشور را بر عهده گرفت و این انتصاب توسط کمیته اجرایی تایید شد.

بیشتر بخوانید

حالا اسکوچیچ پس از ناعدالتی در حق او در ایران، اینگونه به فوتبال ملی بازمی گردد.

می‌توانیم برای اولین بار به المپیک برویم

او درباره حضور در تیم زیر ۲۱ سال کرواسی گفت: حضور در فوتبال کرواسی همیشه یک چالش است و همینطور مسابقات قهرمانی اروپا که می‌توانیم برای اولین بار از طریق آن به بازی‌های المپیک برویم. ۷-۸ پیشنهاد داشتم، بعضی از آنها خیلی خوب بود، از چند تیم ملی هم دعوت شدم ولی این تیم را انتخاب کردم.

منتظر اتفاق بزرگی بودم

اسکوچیچ که با کسب ۲۵ امتیاز در ۱۰ بازی در دور سوم مقدماتی جام جهانی در آسیا، عملکرد خوبی را برای تیم ملی ایران به ثبت رساند، گفت: من واقعاً دعوت فدراسیون فوتبال کرواسی را به عنوان یک چالش درک کردم. ما همیشه اهداف بالایی داریم، چنین ذهنیتی در تیم ملی فوتبال ما وجود دارد، در زیر ۲۱ سال هم باید همینطور باشد. تنها چیزی که در ذهن من وجود دارد این است که تیم ملی برنده شود و اینکه چه تعداد بازیکن از کدام باشگاه خواهند بود برای من کاملاً بی‌ربط است. کرواسی را قبول کردم چون کشور من است. منتظر اتفاق بزرگی بودم و در نهایت به تیم ملی زیر ۲۱ سال رفتم.  

اسکوچیچ در بین مربیان نامزد دریافت جایزه بهترین مربی جهان در سال ۲۰۲۱ از نظر فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار نیز بود. قرارداد او با فدراسیون فوتبال کرواسی دو ساله است. 

بهترین نتیجه تاریخ آسیا را کسب کردم

او درباره اخراج از تیم ملی ایران قبل از جام جهانی نیز گفت:‌ چیزی که در کل داستان وجود دارد این است که من بهترین نتیجه تاریخ را در آسیا گرفتم. این جایی است که داستان شروع و پایان می‌یابد و اتفاقی که افتاد، افتاد. رئیس جدید آمد و افرادش را آورد، در نهایت همان طور که که اوضاع پیش رفت ادامه یافت. در نهایت علاقه‌ای به صحبت ندارم، می‌دانم چه مسیری را طی و چه کار کرده‌ام.

بر همه چیز غلبه کردم

او در پاسخ به این سوال که آیا دیدن دعواهای برخی طرفدارهای شما و برخی دیگر در لیگ ایران در مقابل چشمانتان چگونه بود گفت: دردناک بود اما آنقدر قوی بودم که در نهایت به جام جهانی رفتم تا بازی کرواسی را در نیمه نهایی و در مسابقه رده‌بندی را تماشا کنم. بعد از اینکه فرصتی برای هدایت ایران به عنوان مربی پیدا نکردم، این قدرت را پیدا کردم که به قطر بیایم و تیم ملی‌مان را دنبال کنم. این به شما می‌گوید که من بر همه چیز غلبه کردم. من خوبم و قوی هستم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *