استقلال ملاثانی می‌توانست مدعی باشد/ در باشگاه معلوم نیست چه کسی قول می‌دهد!

استقلال ملاثانی می‌توانست مدعی باشد/ در باشگاه معلوم نیست چه کسی قول می‌دهد!

سادس/خوزستان بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی می گوید اگر مسئولان از این تیم حمایت می کردند، می توانستند مدعی صعود به لیگ برتر باشند.

هادی حبیبی نژاد در گفت و گو با سادس درباره برد شب گذشته استقلال ملاثانی برابر خیبرخرم آباد از مدعیان صعود به لیگ برتر، اظهارکرد: بازی سنگینی بود و از قبل نیز پیش بینی این چنین بازی را داشتیم اما با آنالیزی که کادرفنی از تیم حریف داشت در نهایت توانستیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

وی بیان کرد: با این برد موفق شدیم روند رو به رشدمان را حفظ کنیم و با این روحیه امیدوارم بتوانیم در جام حذفی نیز با کسب برد، به مرحله بعدی صعود کنیم. استقلال ملاثانی در جدال با تیم های مدعی خیلی خوب بازی می کند و تاکنون یقه همه تیم های بالای جدول را گرفته است.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی با اشاره به حمایت نشدن این تیم در جریان رقابت های این فصل، گفت: به نظرم اگر مسئولان کمی حمایت می کردند، حتی می توانستیم مدعی صعود هم باشیم.

وی عنوان کرد: در باشگاه ما معلوم نیست چه کسی قول می دهد و هرکسی صحبت می کند. البته خدا را شکر گویا استاندار خوزستان قول هایی داده است که امیدوارم با حمایت وی شرایط بهتری پیدا کنیم و در جام حذفی نیز مجددا شگفتی ساز شویم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *