حضور ببر مازندران در ورزشگاه وطنی قائمشهر

حضور ببر مازندران در ورزشگاه وطنی قائمشهر

سادس/مازندران ” امامعلی حبیبی” از نامداران کشتی مازندران و دارنده نخستین نشان طلای کشتی آزاد ایران در المپیک ۱۹۵۶ ملقب به ببرمازندران امشب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر حضور یافت.

حبیبی به همراه “مجید ترکان” دیگر کشتی‌گیر عنوان‌دار مازندرانی که در مجموع یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز جهانی، یک طلای بازی‌های آسیایی و سه طلا و یک نقره قهرمانی آسیا را درکارنامه دارد، به دعوت باشگاه نساجی در جمع بیش از۱۰هزار تماشاگر ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر حضور یافت و به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد.

باشگاه نساجی مازندران به پاس ارزش‌گذاری و تکریم از پیشکسوت سال‌های دور کشتی مازندران و ایران در بین دو نیمه بازی تیم‌های نساجی و آلومینیوم اراک با اهدای هدایایی از امامعلی حبیبی و مجید ترکان تجلیل کرد.

در این آیین رضاحدادیان مالک و ایزد سیف‌الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران از دو اسطوره کشتی تجلیل کردند.

 پیش از شروع این سابقه به‌مناسبت دومین سالروز در گذشت اسطوره ابدی باشگاه نساجی مازندران «زنده‌یاد نادر دست‌نشان» و هفتمین سالگرد «زنده‌یاد مهرداد اولادی» با اهدای گل، ادای احترام از سوی بازیکنان انجام شد.

باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد، این اقدام فرهنگی و ورزشی را در تکریم از پیشکسوت رشته‌های مختلف ورزش در بازی‌های خانگی نساجی انجام خواهد داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *