سکان هدایت اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل به "جمشیدپناه" سپرده شد

سکان هدایت اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل به "جمشیدپناه" سپرده شد

سادس/مازندران سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، “هاشم جمشید پناه” که پیش از این در سال‌های گذشته رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل را در سوابق کاری خود داشت، یک بار دیگر به به عنوان سرپرست جدید ورزش و جوانان این شهرستان آمل منصوب شد.

آیین معارفه “هاشم جمشیدپناه ” و تکریم” سیدغلامرضا رضوی” رئیس پیشین اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل روز پنجشنبه، با حضور عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش وجوانان به همراه مسئول حراست، امور اداری، بازرسی این اداره‌کل درمحل اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل برگزار شد.

دستگاه ورزش به مدیران تخصصی نیازدارد

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران دراین مراسم با قدردانی از زحمات ” سیدغلامرضا رضوی” رئیس پیشین اداره ورزش وجوانان آمل در زمان تصدی این مسئولیت، گفت: دستگاه ورزش به عنوان مجموعه‌ای که صد درصد تخصصی است و نیروهای انسانی در این دستگاه برای ما خیلی ارزشمند هستند.

عادل عالیشان افزود: سال‌ها طول می‌کشد تا ما یک مدیر پرورش بدهیم و از آن در ورزش استفاده کنیم و قطعا قدر مدیران خود را می‌دانیم و صفر تا صد پشت مدیران خودمان هستیم.

وی اضافه کرد: دستگاه ورزش یک دستگاه فرهنگی و ورزشی است که فرهنگ و اخلاق پهلوانی خیلی در آن مهم است. این منش باید در بین مدیران هم باید وجود داشته باشد و سرلوحه کار قرار گیرد

اهمیت جایگاه ورزشی شهرستان آمل برای کشور

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران با اشاره به اینکه، جایگاه ورزشی شهرستان آمل برای ورزش مازندران بسیار مهم وارزشمند است، تصریح کرد: این اهمیت اکنون به واسطه تیمداری تیم‌های رشته‌های مختلف ورزشی شهرستان آمل درلیگ‌های برتر کشور و نیز مدال آوری ورزشکاران این شهرستان درسال‌های اخیر درمسابقات جهانی والمپیک، برآوازه ورزشی بودن این شهرستان افزوده است.

عالیشان تصریح کرد: در شهرستان آمل به واسطه علاقمندی زیادی که جوانان و نیز مردم این شهرستان به فعالیت‌های ورزشی وفرهنگی دارند، باعث شده تا بیشترین تعداد تیم‌ها ازاین شهرستان دربرتر لیگ‌های برتر حضور داشته باشند و همزمان تنوع رشته‌ها نیز دراین شهرستان زیاد است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اماکن ورزشی خوبی در آمل وجود دارد و قهرمانان زیادی در رشته‌های مختلف داریم و تنوع رشته ها هم در این شهرستان زیاد است.

سکان هدایت اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل به "جمشیدپناه" سپرده شد

برای ورزش آمل باید وقت بیشتری گذاشته شود

عالیشان، همچنین با بیان اینکه، برای شهرستان آمل و ورزش این شهرستان باید بیشتر وقت بگذاریم، افزود: هر چقدر تلاش بیشتر باشد و وجدان کاری در کار وجود داشته باشد، قطعا سودش را ورزش خواهد دید.

وی، خواستار استفاده از افراد متخصص در هیات‌های ورزشی این شهرستان شد وابرازامیدواری کرد: توقع و انتظار زیادی در این شهر قهرمان پرور داریم و به همین علت باید افراد متخصص و توانمند در هیات‌های ورزشی شهرستان بکار گرفته شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *