آنچلوتی: نمایشی بسیار خوب و ایدآلی داشتیم

آنچلوتی: نمایشی بسیار خوب و ایدآلی داشتیم

سرمربی رئال مادرید ضمن اعلام رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر چلسی، قول داد که در دیدار برگشت هم چنین نمایشی داشته باشند.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت ، رئال مادرید در دیدار رفت برابر چلسی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در سانتیاگو برنابئو برگزار شد توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

کارلو آنچلوتی بعد از بازی گفت: گام نخست را با ارائه یک بازی بسیار خوب با موفقیت برداشتیم. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید ادامه داد: ما با دو گل به پیروزی دست پیدا کردیم و این نتیجه بسیار خوبی است اما هنوز دیدار برگشت باقی مانده است. باید در استمفوردبریچ‌ هم بسیار خوب باشیم البته لازم نیست که در دیدار برگشت هم زیبا ظاهر شویم. تکلیف صعود مشخص نیست و باید ۹۰ دقیقه دیگر سخت تلاش کنیم.

آنچلوتی درباره فدریکو والورده گفت: به نظرم او بهترین بازیکن میدان بود. بعد از ۱۰ دقیقه مجبور شدیم که سبک بازی را تغییر دهیم و او محور این تغییر بود.کارواخال هم باوجود فشار زیادی که روی او بود توانست یک بازی بسیار خوب را به نمایش گذارد.

سرمربی رئال مادرید درباره آسنسیو گفت: من ارزش زیادی برای او قائل هستم چرا که تقریبا در هر بازی که فرصت بازی پیدا می کند گل می زند.او بازیکن بسیار باکیفیتی است.

آنچلوتی در پایان درباره لمپارد سرمربی چلسی گفت: من خاطرات خوبی از لمپارد به عنوان بازیکن در چلسی دارم و برای او در دوران مربیگری هم بهترین ها را آرزو می کنم اما نه در روز سه شنبه.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *