اینزاگی: بازیکنان اینتر دیوانه‌وار بازی می‌کنند

اینزاگی: بازیکنان اینتر دیوانه‌وار بازی می‌کنند

سرمربی اینتر بعد از پیروزی برابر بنفیکا در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش سادس و به نقل از مدیاست، اینتر در دیدار رفت برابر بنفیکا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو گل در پرتغال به پیروزی دست پیدا کرد.

اینزاگی، سرمربی اینتر در نشست خبری بعد از بازی گفت: عملکرد بسیار خوبی داشتیم. بازیکنان اینتر تلاش زیادی از خود نشان دادند و دیوانه وار برای کسب پیروزی تلاش کردند. ما امشب لذت بردیم اما هنوز چیزی تمام نشده و بازی برگشت هم باقی مانده است.

او ادامه داد: در تمام نقاط زمین و تمام دقایق خوب بودیم. اجازه ندادیم که بنفیکا زیاد فرصت گلزنی خلق کند. بازیکنان اینتر غیر عادی ظاهر شدند اما هنوز چیزی تمام نشده و بازی برگشت هم باقی مانده است. ما از نظر روحی در شرایط خوبی نبودیم؛ چرا که در سه بازی اخیر خود ‌پیروز نشده بودیم ولی با این حال امشب بسیار خوب ظاهر شدیم و این پیروزی ارزشمند را کسب کردیم. 

 او در پایان گفت: از عملکرد بازیکنان رضایت کامل دارم چرا که همواره برای کسب پیروزی دیوانه وار تلاش می کنند. من مربی با ادبی هستم و هیچگاه مشکلی با انتقادات نداشته ام. با قدرت ادامه می دهیم و از حضور در لیگ قهرمانان اروپا لذت می بریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *