بازیکن نفت: فقط معجزه می‌تواند باعث بقای تیم شود

بازیکن نفت: فقط معجزه می‌تواند باعث بقای تیم شود

سادس/خوزستان بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم نفت شرایط خوبی برای بقا در لیگ برتر ندارد و معجزه می تواند باعث ماندن تیم شود.

حسین فیض در گفت و گو با سادس درباره شکست سنگین نفت مسجدسلیمان برابر گل گهر، اظهارکرد: بازی را خوب شروع کردیم و چند موقعیت گلزنی خیلی خوب هم داشتیم که نتوانستیم از این فرصت ها به درستی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بعد از دریافت گل اول، متاسفانه روحیه تیمی مان را از دست دادیم و همین منجر شد که گل های بعدی را هم دریافت کنیم و نتوانییم از فرصت هایی که به دست می آوریم بهره ببریم.

این بازیکن که برای اولین بار در لیگ برتر در دیدار با گل گهر به میدان رفت، در این خصوص نیز عنوان کرد: حس و حال خوبی بسیار داشتم و خیلی با انگیزه بودم که جا دارد از آقای فرزاد حافظی گه به من و دیگر جوانان تیم فرصت بازی داد، قدردانی کنم. امیدوارم این نگاه خوب به جوانان ادامه داشته باشد و از جوانان تیم در بازی های آینده بیشتر استفاده شود زیرا جوانان ما بسیار با استعداد و پر انگیزه هستند و می توانند به تیم کمک کنند.

وی عنوان کرد: تیم نفت شرایط خوبی برای بقا در لیگ برتر ندارد و معجزه می تواند باعث ماندن تیم شود. البته با انگیزه به کارمان ادامه می دهیم و امیدوارم باشگاه شرایطی را فراهم کند تا اگر حتی امیدی برای بقا در لیگ نبود، حداقل در ادامه بازی ها نتایجی در شان نفت مسجدسیلمان بگیریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *