پولادگر: پول برای دادن پاداش مدال آوران ناشنوا نداریم

پولادگر: پول برای دادن پاداش مدال آوران ناشنوا نداریم

معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخابات فدراسیون ناشنوایان گفت: شهادت می‌دهم که کسی مثل تیشه گران را ندیدم که مسائل و مشکلات ناشنوایان را پیگیری کند.

به گزارش سادس، محمد پولادگر در حاشیه انتخابات فدراسیون ناشنوایان اظهار کرد: از تمام کسانی که کمک کردند این انتخاب را بدون حاشیه برگزار کنیم، تشکر  می‌کنم.

وی گفت: برای مهران تیشه گران آرزوی موفقیت دارم که اکثریت آرای اعضای مجمع را بدست آورد. این فدراسیون را نمی‌توان گفت که فقط یک فدراسیون است، چون 20 رشته ورزشی را پوشش می‌دهد.

معاون وزیر تصریح کرد: به تیشه‌گران تبریک می‌گویم که برای بار دوم رای اعتماد از اعضای مجمع گرفت، شهادت می‌دهم که تیشه‌گران واقعا پیگیر مسائل و مشکلات این فدراسیون است و با اینکه ما را خیلی اذیت می‌کند اما برای حمایت از حقوق ناشنوایان همیشه تلاش می‌کند و حتی خیلی جاها از اعتبار خودش خرج کرده است.

پولادگر خاطرنشان کرد: برای خود من همیشه جای تعجب بود که چرا این فدراسیون عضو کمیته بین‌المللی پارالمپیک نیست، اما وقتی این جامعه مقتدر ناشنوایان را در دنیا دیدم، متوجه شدم که خیلی از این افراد حتی توانمندتر از افراد شنوا هستند و باید از آنها تقدیر کرد.

وی اضافه کرد: ورزش ناشنوایان رویدادهای مستقل خودش را دارد، تیشه گران تلاش زیادی کرد که کاروان ایران حضور قدرتمند و آبرومندی در المپیک ناشنوایان برزیل داشته باشد و جایگاه سوم را کسب کند.

وی گفت: در سال آینده رویدادهای مهمی پیش رو داریم که باید همه کمک کنیم تا ورزشکاران ناشنوا در آنها شرکت کنند. همچنین تشکر ویژه از محمد پرگر دارم و باعث افتخار ما است که یک ایرانی رئیس کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه است. میزبانی بازی‌های آسیایی ناشنوایان بسیار مهم است و باید همگی کمک کنیم تا این رویداد با آبرو و شکوه برگزار شود.

وی همچنین درباره انتقاد یکی از ورزشکاران از عدم پرداخت پاداش بازی‌های المپیک ناشنوایان و مسابقات جهانی، افزود: دلیلش این است که پول نداشتند. امیدوارم بودجه آن تأمین شود تا پاداش پرداخت شود. البته در جریان هستم که شخص رئیس جمهور در این خصوص دستور داده و پیگیر است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *