بشیری: توافق ایران و عربستان خیلی از فرصت های خباثت آلود دشمنان را از بین می‌برد

نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مدل توافق ایران و عربستان بسیار مطلوب بوده و خیلی از فرصت های «خباثت آلود» استکبار جهانی و دشمنان ملت ایران را از بین خواهد برد.

به گزارش سادس، فرهاد بشیری در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری گفت: توافق ایران و عربستان اقدام شایسته‌ای است که جا دارد از دستگاه دیپلماسی و شورای عالی امنیت ملی و مسئولان عراق، عمان و چین قدردانی کنیم؛ این مدل توافقات بسیار مطلوب بوده و خیلی از فرصت های «خباثت آلود» استکبار جهانی و دشمنان ملت ایران را از بین خواهد برد لذا به دستگاه دیپلماسی تأکید می‌کنم با حفظ عزت، حکمت و مصلحت در خصوص ارتباطات بیشتر با سایر کشورها به ویژه همسایگان اقدام کند.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: باید تیم اقتصادی دولت اقدامات فوری به ویژه در خصوص تقویت ارزش پول ملی و کاهش قیمت ارز و سکه انجام دهد. با توجه به اینکه در این ایام شیب نزولی کاهش قیمت ارز و سکه برای ساماندهی این بازار آغاز شده لازم است اقدامات فوری‌تری در این زمینه صورت گیرد.

بشیری همچنین گفت: اقتصاد کشور به خصوص اقشار حقوق بگیر، کارگران، بازنشستگان و کارمندان نیاز به حمایت دارد چون سرمایه‌های مردم با کاهش ارزش پول ملی دود می‌شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان بر لزوم تسریع روند اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان تاکید کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *