واکنش کلوپ بعد از یک باخت دیگر در لیگ انگلیس

واکنش کلوپ بعد از یک باخت دیگر در لیگ انگلیس

سرمربی لیورپول بعد از باخت دیگر در لیگ برتر به قدرت تیم حریف اعتراف کرد.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت، در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پنج دیدار برگزار شد. لیورپول در ادامه نتایج عجیب خود این بار برابر بورنموث با یک گل در خانه شکست خورد. این در حالی است که آنها هفته قبل با هفت گل منچستر یونایتد را در هم کوبیدند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بورنموث را به خاطر عملکرد خوب خود در این دیدار مورد تمجید  قرار داد. بورنموث در ورزشگاه وایتالیتی توانست دست به کار بزرگی بزند و  از قعر جدول لیگ برتر رها شود.

در مقابل، تیم کلوپ در خط دفاعی شلخته و در حمله بی دقت بود و محمد صلاح یک پنالتی در نیمه دوم را از دست داد که می توانست لیورپول را به تساوی برساند.

کلوپ به بی‌تی اسپورت گفت: از همان ثانیه اول مشخص بود که ما در این دیدار مشکل داریم. بورنموث برای ماندن در لیگ می‌جنگد. آنها باشگاهی فوق‌العاده و شهر فوق‌العاده ای دارند. آنها می‌خواهند در لیگ بمانند و واقعا خوب کار می‌کنند. نتایج در چند ماه گذشته خوب نبوده است و باید اعتراف کنم آنها شایسته سه امتیاز بودند. چه می توانم بگویم؟ این هرگز واقعاً بازی همیشگی ما نبود. ما در نیمه اول مسلط بودیم اما نتوانستیم موقعیت خوبی روی دروازه حریف ایجاد کنیم. یک توپ ساده آمد و وارد دروازه ما شد و نتوانستی به خوبی دفاع کنیم.

همین امر را می توان در مورد لیورپول نیز گفت که هفته قبل در پیروزی ۷-۰ مقابل منچستریونایتد غیرقابل توقف و شایسته برد بود اما در دیدار روز شنبه نتوانست  برابر تیمی که برای ماندن می جنگد مقاومت کند.

فیلیپ بیلینگ هافبک دانمارکی تک گل بازی را به ثمر رساند.

منچستریونایتد با ۴۹ امتیاز از ۲۵ بازی در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و لیورپول فرصت نزدیک شدن به رقیب همیشگی خود را از دست داد.

لیورپول در دیدار بعدی خود باید در اروپا به دیدار رئال برود. در دیدار رفت رئال توانست ۵ بر ۲ برنده شود. در این دیدار نونیز و صلاح در دقایق ۴ و ۱۴ برای لیورپول و وینیسیوس جونیور در دقایق ۲۱ و ۳۶، ادر میلیتائو در دقیقه ۴۸ و کریم بنزما در دقایق ۵۶ و ۶۷ برای رئال مادرید گل‌زنی کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *