نمایشگاه معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی در مجلس افتتاح شد

نمایشگاه معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای شاخص جهاد دانشگاهی به میزبانی مجلس شورای اسلامی شروع به‌ کار کرد.

به گزارش سادس، نمایشگاه معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای شاخص حوزه‌های پژوهش و فناوری، آموزش و کارآفرینی تجاری‌ سازی و اقتصاد دانش‌بنیان و فرهنگی جهاد دانشگاهی، بعد از ظهر امروز شنبه (۱۳ اسفند ماه) با حضور علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و  فناوری مجلس شورای اسلامی، صدیف بدری نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و تعدادی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراه حسن مسلمی نائینی رییس جهاد دانشگاهی و معاونان این نهاد به میزبانی مجلس شورای اسلامی در محل نمایشگاه دائمی خانه ملت افتتاح شد.

جهاد دانشگاهی به‌عنوان الگوی ایرانی – اسلامی پیشرفت دانش‌بنیان کشور این نمایشگاه را که تا روز ۱۶ اسفند ماه ادامه دارد، با هدف آشنایی بیشتر  نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دستاوردهای این نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی برگزار می‌کند و در آن گزیده‌ای از دستاوردهای حوزه‌های پژوهش و فناوری، آموزش و کارآفرینی، تجاری‌سازی و اقتصاد دانش‌بنیان و فرهنگی جهاد دانشگاهی به نمایش در می‌آید.

همچنین در ابتدای این نمایشگاه نمایندگان حاضر به مقام شامخ شهدای جهاد دانشگاهی ادای احترام کردند و پس از آن به بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی پرداختند. در مراسم افتتاحیه مهدی عرفاتی مدیرعامل پایگاه خبری سادس نیز حضور یافت.

منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش نیز در پایان بازدید دفتر یادبود این نمایشگاه را امصا کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *