محمدرضا تندروان: فینال تک بازی شوخی است 

محمدرضا تندروان: فینال تک بازی شوخی است 

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: در جلسه قرعه‌کشی هرگز در مورد فینال تک بازی صحبت نشد. من در آن جلسه فعال ترین فرد بودم و تمام جزئیات را می‌پرسیدم. فینال تک بازی یک شوخی است.

به گزارش سادس، محمدرضا تندروان پس از پیروزی سه بر دو مقابل پاس گرگان و صعود به فینال لیگ برتر والیبال گفت: بازی فوق‌العاده‌ای بود که تماشاگران هیجان نیمه‌نهایی را درک کردند. قبلا گفتم نگران بازی برگشت هستم. پاس در طول فصل هم نشان داد باکیفیت است و می‌دانستم بازی سنگینی داریمو جا دارد به تمام مجموعه خودمان تبریک بگویم. بازیکنان ما جانانه بازی کردند. اینکه ست پنجم را ۶ بر یک عقب بودیم و بردیم، همدلی می‌خواهد که بازیکنان ما این کار را کردند. 

او با تاکید بر اینکه توجه رسانه‌ها بیشتر بر غفور است در صورتی که سایر بازیکنان این تیم هم خوب کار می‌کنند، ادامه داد: بازیکنان فوق‌العاده‌ای داریم. شهروز عالی و بی نظیر کار کرد. صالحی همیشه کمک ما بود و امروز با جان و دل کار کرد. غلامی، جواهری و سایر دوستان هم خیلی خوب کار می‌کنند اما دوستان خبرنگار بیشتر ستاره‌ها را عنوان می‌کنند. در حالی که همه بازیکنان ما ستاره هستند و باید به آنها پرداخته شود. در پاس هم شاید بیشتر به اسماعیل‌نژاد توجه شود اما چندین بازیکن باکیفیت دارند. 

او در مورد اینکه در پایان بازی امیر غفور را در آغوش گرفت، گفت: بازیکنم است و با جان و دل کار می‌کند. امیر غفور در ست پنجم خیلی تاثیرگذار بود اما این برد نتیجه همدلی تیم ماست. همه بازیکنانم را در آغوش گرفتم. 

تندروان در مورد دیدار با لبنیات هراز آمل در فینال لیگ برتر بیان کرد: هیچ ایده‌ و اطلاعاتی از این تیم ندارم و تمرکزم فقط روی بازی خودمان بود اما در طول فصل ۲۲ هفته صدر بود. می‌آییم تا در فینال جانانه بازی کنیم. 

او در مورد اینکه فینال تک بازی است، گفت: در جلسه قرعه‌کشی هرگز در مورد فینال تک بازی صحبت نشد. من در آن جلسه فعال ترین فرد بودم و تمام جزئیات را می‌پرسیدم. فینال تک بازی یک شوخی است. دو تیم شاخص می‌خواهند فارغ از نتیجه بازی کنند چرا باید زیبایی کمتر شود. ما والیبال بازی می‌کنیم و تیمی که در فینال بازی می‌کند، قابلیت‌هایش را نشان داده است. برای پیروزی می‌رویم اما متاسفم فینال تک بازی برگزار می‌شود.  

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *