مجلس به‌دنبال مصوباتی در راستای بهبود تعاملات اقتصادی است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مجلس به دنبال این است تا مصوباتی در لایحه بودجه سال آتی داشته باشد که به حمایت از کسب وکارها و بهبود وضعیت اقتصادی کشور بینجامد.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت‌وگو با سادس، درباره مصوبات پیش بینی شده در لایحه بودجه سال آتی برای معافیت مالیاتی کسب و کارها در پلتفرم های داخلی، تعیین نرخ شناورز برای ارز و همچنین کمک به رونق بازار بورس، بیان کرد: برای اداره امور و ساماندهی وضعیت نیاز است تصمیماتی اتخاذ شود که بازتاب آن برای کشور خوب باشد. با توجه به شرایط اقتصادی کشور تلاش مجلس این است تا مصوباتی در لایحه بودجه سال آتی داشته باشیم که نتیجه آن حمایت از کسب وکارها و بهبود اقتصاد کشور باشد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: مجلس به دنبال این است که مصوباتی را بگذراند که به تعاملات اقتصادی در داخل کشور بهبود ببخشد. در همین راستا مصوباتی از این جنس در لایحه بودجه سال آتی پیش بینی شده است. امیدواریم این مصوبات پاسخ دهد و رضایت برای مردم ایجاد شود.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: البته برخی از این مصوبات هنوز در مجلس نهایی نشده است. ان شاءالله با همکاری نمایندگان به نتیجه مطلوب خواهد رسید و بودجه ای در مجلس نهایی می شود که به بهبود وضعیت بینجامد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *