پیمان اکبری: احساسی بازی کردیم و باختیم

پیمان اکبری: احساسی بازی کردیم و باختیم

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره شکست تیمش برابر هراز آمل گفت: بچه‌های ما دوست نداشتند ببازند اما برای بازی خوب احساسات را چاشنی کار کردند.

به گزارش سادس، پیمان اکبری پس از شکست تیمش مقابل هراز آمل در دور نیمه‌نهایی والیبال گفت: به بچه‌های خودم خسته نباشید می‌گویم. امروز چیزی که می‌خواستیم اجرا نشد. شاید به خاطر این بود که احساسی بازی کردند. بچه‌های ما دوست نداشتند ببازند اما برای بازی خوب احساسات را چاشنی کار کردند. از طرفی آمل امروز عملکرد خیلی خوبی داشت و نسبت به قبل بهتر بود اما آن شرایط را نداشتیم.

او در ادامه افزود: شاید دلیل دیگر شکست ما این بود که یکی از بازیکنان آمل امروز نبود. خیلی تاکید کردم که برخی بازیکنان در برد و باخت یک تیم تاثیر ندارند اما پشت خط زن‌های این تیم که ستون اصلی تیم‌اند فوق‌العاده کار کردند. تلاش می‌کنیم بازی بعدی با شرایط متفاوت‌تر نسبت به امروز کار کنیم.

اکبری با بیان اینکه تیم پیکان مشکل بازیکن پشت خط زن دارد، ادامه داد: تیمی که به دنبال قهرمانی است باید پشت خط‌ زن‌های خوبی داشته باشد. ابتدای فصل به این موضوع تاکید کردیم اما فقط فرصت را از دست دادیم. اگر از ابتدا این موضوع را حل می‌کردیم شاید الان مشکل نداشتیم. دلاری را که زمان جذب رافائل دادیم، قراردادش به اندازه بازیکن معمولی و درجه دو است اما روز به روز دلار بالا می‌رود.

او در این مورد ادامه داد: مدیریت قبلی با آقای غفور تمام کرده بود اما به خاطر تغییرات، اعضای هیات‌مدیره موافق گرفتن غفور نبودند و لطمه آن را هم خوریم. گذشته‌ها گذشته است. مدیریت باشگاه الان تمام توانشان را گذاشته‌ و ما را حمایت می‌کند تا نتیجه بگیریم.

اکبری درباره وضعیت مصدومیت رافائل گفت: مصدومیتش در حدی جدی بود که تعویض شد اما باید پزشک‌مان نظر بدهد که به بازی بعدی می‌رسد یا نه.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *