الخلیفی: ماندن گالتیه بستگی به موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا ندارد

الخلیفی: ماندن گالتیه بستگی به موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا ندارد

رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که ماندن گالتیه در کادر فنی ربطی به موفقیت تیم در لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

به گزارش سادس و به نقل از اکیپ، از یک طرف حذف از جام حذفی فرانسه با شکست برابر مارسی و از طرف دیگر هم شکست برابر بایرن‌مونیخ در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث شده است تا انتقادهای بسیار زیادی از گالتیه شود و گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی او بسیار زیاد شود.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به احتمال برکناری گالتیه در صورت ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد و مدعی شد که ماندن این مربی بستگی به موفقیت او در لیگ قهرمانان ندارد. او گفت: نه ربطی به این ندارد. من همواره گفته‌ام که به سرمربی تیم اعتماد و ایمان دارم. می‌دانیم که بعد از جام جهانی شرایط سخت شد؛ چرا که ما بازیکنان زیادی در جام جهانی داشتیم و این طبیعتا روی روند تیم تاثیر می‌گذارد. ما مصدومان زیادی داشتیم. البته به دنبال عذر و بهانه نیستیم.

الخلیفی درباره دیدار برگشت برابر بایرن‌مونیخ گفت: همواره به تیم اعتماد داشته‌ام. می‌خواهم قبل از این بازی بزرگ حمایت خود را از کادر فنی و بازیکنان اعلام کنم. خوشبختانه در دیدار اخیر برابر مارسی به پیروزی دست پیدا کردیم تا جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی مستحکم کنیم و اختلاف را به هشت امتیاز برسانیم. این پیروزی باعث شده تا با روحیه بیشتری برابر نانت به میدان برویم و خود را آماده بازی بزرگ برابر بایرن کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *