روشی‌کیا: بهترین‌های اسنوکر آسیا در بازی‌ها حضور داشتند


اسنوکر

بازیکن اسنوکر تیم فاطر تجارت با ابراز خوشحالی از عملکرد خود و کسب مقام دوم رقابت‌های اسنوکر شهرهای آسیایی افزود: بهترین بازیکنان آسیا در این رقابت‌ها حاضر بودند.

علی روشی‌کیا در گفت‌وگو با سادس درباره کسب مقام دوم رقابت‌های اسنوکر شهرهای آسیا اظهار کرد: رقابت‌های اسنوکر شهرهای آسیا به میزبانی چین برگزار شد. بازی‌ها از لحاظ فنی و امکانات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و بهترین بازیکنان چین و آسیا در این بازی‌ها حضور داشتند. از ایران هم 4 تیم شرکت کرده بودند. چین هم به دلیل میزبانی، 16 تیم را روانه بازی‌ها کرده بود. بازیکن معروف چین، سی جون، هم در رقابت‌ها حاضر بود و در فینال مقابل تیم‌ها بازی کرد. هم‌چنین بالاترین امتیاز اسنوکر، در این بازی‌ها به دست آمد که سالی یک بار آن هم در سطح حرفه‌ای‌ها رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: بازی‌ها در گروه‌های 4 تایی انجام شد. از همان ابتدا تا فینال تیم‌ها (در فاطر تجارت) با تیم‌های چینی بازی کردیم. پس از آن که به عنوان سرگروه بالا آمدیم در مراحل حذفی یکی پس از دیگری تیم‌های چینی را شکست دادیم و پا به دیدار پایانی گذاشتیم. در دیدار نهایی ولی مغلوب تیم چینی شدیم. در تیم چینی، سی چون، بازیکن مشهور آسیا بازی می‌کرد که در دور اول من موفق شدم او را شکست دهم. درباره شرایط بازی فینال هم باید بگویم که در مرحله نیمه نهایی در یک دیدار نفس‌گیر 4 بر 3 حریف را شکست دادیم و از ساعت 10:30 صبح تا 14:40 ظهر بازی طول کشید. بنا بر زمان‌بندی بازی‌ها، دیدار پایانی هم ساعت 3 شروع می‌شد و ما تنها 20 دقیقه توانستیم فرصت برای غذاخوردن پیدا کنیم و حتی استراحت هم نکردیم در حالی که رقیب به خاطر برد 4 بر صفر زمان بیش‌تری را برای استراحت داشت. در واقع در فینال وقتی بازی 2 بر 2 شد دیگر از لحاظ بدنی خسته شده بودیم.

روشنی‌کیا درباره ارتباط با هم‌ تیمی خود در قالب تیم فاطر تجارت گفت: ارتباط من با آقای لب آبی کاملا دوستانه است و سال‌ها با هم تمرین کرده‌ایم. او 25 سال دارد و من 26 سال که این فاصله سنی اندک رابطه‌ی ما را نیز راحت‌تر و صمیمی‌تر کرده است. هر دوی ما بالای 10 سال است که اسنوکر بازی می‌کنیم و سال‌هاست در عضویت تیم ملی هستیم.

این بازیکن ملی‌پوش اسنوکر از روندی که این روزها اسنوکر کشور طی می‌کند ابراز رضایت کرد و افزود: مسابقه‌های رنکینگ کشور به طور مستمر برگزار می‌شود. همین برنامه‌ریزی‌ها باعث جذب اسپانسرهای خوبی شد که سطح کیفی بازی‌ها را افزایش داده است.

او اضافه کرد: اولین اردوی تیم ملی هم بعد عید برگزار خواهد شد. از آقای شهلا سرمربی تیم ملی هم به خاطر حمایت همه جانبه از بازیکنان و هم‌چنین کمک به ما جهت حضور لحظه آخری در بازی‌های اسنوکر شهرهای آسیا، تشکر می‌کنم.

روشنی‌کیا در پایان درباره جوایز بازی‌ها گفت: تیم اول 15 هزار دلار و ما که تیم دوم بودیم 10 هزار دلار جایزه دریافت کردیم که البته 2 هزار دلار به عنوان مالیات پرداخت کردیم و 8 هزار دلار این مبلغ را دریافت کردیم.

انتهای پیام