امضای تفاهم‌نامه میان شهرداری تهران و کمیته المپیک

امضای تفاهم‌نامه میان شهرداری تهران و کمیته المپیک

شهرداری تهران و کمیته ملی المپیک تفاهم نامه همکاری دو جانبه‌ای را امضا کردند.

به گزارش سادس، مراسم امضای تفاهم‌نامه میان کمیته ملی المپیک و شهرداری تهران با حضور محمود خسروی وفا، رییس کمیته ملی المپیک، علیرضا زاکانی، شهردار تهران و سید مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در ساختمان شورای تهران برگزار شد.

این تفاهم نامه با هدف حمایت شهرداری تهران از کاروان و مدال آوران ورزش ایران در بازی های آسیایی ۲۰۲۳ منعقد شد.

خسروی وفا در این جلسه با قدردانی از شهردار تهران برای حمایت از کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی، گفت: برای اینکه بتوانیم از حمایت‌های شهرداری و شورای شهر با توجه به شرایط موجود که ورزش می‌تواند نکات مثبتی برای کشور داشته باشد، استفاده از کمک‌های مالی و سرمایه گذاری است و می‌تواند موجب نشاط ملی شود. بودجه ورزش کشور از ابتدا کوچک بوده و حمایت‌های جانبی می‌تواند به جوانان ورزشکار ما کمک کند.

وی افزود: از شهردار بخاطر قبول این تفاهم‌نامه قدردانی می‌کنم. ظرفیت ورزش کشور خیلی بالاست اما ما در سه دوره قبل بازی‌های آسیایی چهارم، پنجم و ششم شدیم و بنا داریم در این دوره نتیجه بهتری را کسب کنیم. در این زمینه به کمک نیاز داریم. ۵۰ سال است نتوانسته‌ایم سهمیه فوتبال را در المپیک بدست بیاوریم و امیدوارم این طلسم در المپیک پاریس شکسته شود و مردم شاد شوند.

رییس کمیته ملی المپیک افزود: شهرداری ظرفیت‌های زیادی دارد و می‌تواند کمک زیادی برای ورزش کشور داشته باشد. در این دوره نیاز به حمایت بیشتری داریم و بنا شد در قالب تفاهم‌نامه از ظرفیت شهرداری در موضوعات مختلف استفاده کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *