فیلتراسیون یا تهیه سوخت مناسب توسط نیروگاه شازند، مطالبه جدی مردم است

سادس/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروگاه شازند، با توجه به درآمد خوب حاصل از تولید برق، امکان فیلتراسیون یا تهیه سوخت مناسب را دارد و تقاضا داریم این مهم، یک مطالبه جدی از سوی مردم تلقی شود.

محمدحسن آصفری دوشنبه ۸ اسفند در شورای اداری استان مرکزی که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: آلودگی هوای اراک یک دغدغه و رفع آن درخواست همه مردم شهر اراک است. این آلودگی باعث بروز مشکلات جدی از جمله بیماری های مختلف و اعتراضاتی از سوی مردم شده است.

وی با بیان اینکه به هر طریقی تلاش کردیم زورمان نرسید و هنوز اتفاقی برای رفع این مشکل نیفتاده افزود: تقاضا داریم رئیس قوه قضاییه دستور ویژه ای در این خصوص صادر کند. نیروگاه شازند، با توجه به درآمد خوب حاصل از تولید برق، امکان فیلتراسیون یا تهیه سوخت مناسب را دارد و تقاضا داریم این مهم، یک مطالبه جدی از سوی مردم تلقی شود، امید ما به رئیس قوه است که اقدامی در این خصوص صورت گیرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مشضکلات مردم با اوقاف گفت: متاسفانه برخی شهرها از جمله میلاجرد ۶ دانگ موقوفی است و نیاز است کمیته و هیئتی مشخص شود تا مشکلات این عرصه در استان حل شود.

آصفری با تاکید بر سند دار کردن برخی منازل اراک گفت: دولت باید نسبت به سند دار کردن برخی اراضی ملزم شود، ۳۰ هزار نفر از مردم در شهرک علی بن ابیطالب(ع)، کوی ولیعصر یا کوی امام حسین(ع) اراک زندگی می کنند اما متاسفانه به دلیل اینکه نتوانسته اند سند تهیه کنند دچار مشکل هستند لذا می طلبد دستور ویژه ای خطاب به ثبت اسناد در این خصوص صادر شود.

وی اضافه کرد: عفاف و حجاب دغدغه همه مردم است و باید تلاش شود این موضوع فراموش نشود، ۲۰۰ هزار نفر از شهدا در وصیت نامه خود به موضوع عفاف و حجاب تاکید داشته اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *