برخی ترک فعل‌های گذشته موجب ایجاد پرونده‌های قضایی در ساوه شده است

سادس/مرکزی نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی ترک فعل ها در سنوات گذشته در شهرستان موجب بروز پرونده های قضایی در دادگستری شده است.

حجت الاسلام محمد سبزی دوشنبه هشتم اسفندماه ۱۴۰۱ در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه که با حضور دادستان کل کشور در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه برگزار شد، اظهار کرد: انسان علاوه بر محکمه قانونی دنیایی همواره در محضر وجدان و عدل الهی محاکمه خواهد شد و امیدواریم در دادگاه وجدان و عدل الهی سربلند باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر قابل کنترل بودن قیمت ارز گفت: گرانی و تورم یک ایراد است و دولت باید تلاش کند که این مشکلات برطرف شود و تیم اقتصادی دولت نقش بیشتری در این حوزه دارد.

وی افزود: مولفه های اقتصادی بیانگر آن است که قیمت واقعی ارز آن چیزی نیست که در فضای مجازی و بازار آزاد مطرح می شود و خوشبختانه با پیگیری دولت روند نزولی قیمت ارز آغاز شده است.

نماینده ساوه و زرندیه در ادامه در خصوص پایین بودن فضاهای فیزیکی قضایی در ساوه و زرندیه گفت: کارکنان و قضات شهرستان های ساوه و زرندیه با وجود محدودیت ها و کمبود نیروی انسانی با روحیه جهادی فعالیت می کنند.

وی به خلاء در برخی قوانین کشور اشاره کرد و گفت: برخی ترک فعل ها در سنوات گذشته در شهرستان موجب بروز پرونده های قضایی در دادگستری شده است.

وی افزود: تامین نکردن زیرساخت های مورد نیاز از سوی دستگاه‌های اجرایی موجب شده است که مشکلاتی نظیر بلاتکلیفی برخی از شهروندان در احداث پروژه های مسکن بوجود آید. تسهیل در کار مردم موجب خواهد شد که با احداث مسکن از ایجاد حاشیه نشینی جلوگیری شود.

وی خواستار واگذاری زمین از سوی دولت به مردم شد و افزود: با واگذاری زمین، این ظرفیت در صنایع و بخش خصوصی وجود دارد که با احداث مسکن ارزان قیمت بتوان افراد فاقد مسکن را خانه دار کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *