تذکرات نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش سادس، سید محسن دهنوی در جلسه علنی نوبت سوم امروز (یکشنبه – ۷ اسفند) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به رئیس جمهور: لزوم اجرای قانون تامین کالاهای اساسی و ضرورت نظارت روی قیمت مایحتاج مردم.

سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر نیرو: لزوم تسریع در تکمیل سد و مخزن آب شرب سدهای این حوزه انتخابیه.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان به وزیر تعاون: لزوم اجرای مصوبه سال ۹۹ وزارت تعاون جهت احداث درمانگاه فوق تخصصی تامین اجتماعی در شهرستان دامغان. 

منصورعلی زارعی نماینده ساری به وزیر راه: ضرورت تامین زیرساخت روستای شهریار و گسترش فرودگاه دشت ناز ساری، به وزرای جهاد کشاورزی و نیرو: لزوم برنامه ریزی برای جمع آوری آب های سطحی، به رئیس جمهور: لزوم پیگیری تخریب زیست محیطی تالاب میانکاله.

سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر راه: ضرورت ارائه خدمات آب، گاز و برق به ساخت و ساز داخل محدوده روستاها و لزوم اتمام و بازنگری طرح هادی ۷۰ روستای ارومیه. 

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر امور خارجه: ضرورت اولویت دهی به مساله گردشگری در برنامه های وزارت امور خارجه، به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در قیمت گذاری نهاده های کشاورزی، به وزیر ارتباطات: لزوم توجه به زیرساخت ارتباطات و خسارات وارد شده به کسب و کارهای ناشی از قاطع و کاهش سرعت اینترنت. 

حسین حاتمی نماینده کلیبر به وزیر نفت: لزوم بازنگری در افزایش بی رویه قیمت پلکانی گاز مصرف خانگی در استان های شمالغربی، به وزیر صمت: لزوم بازنگری در منوط بودن داشتن مبلغ خودرو در حساب اشخاص برای ثبت نام خودرو.

رسول فرخی نماینده لاهیجان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم حل مشکلات نهادهای کشاورزی دو محصول استراتژیک برنج و چای. 
روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در پرداخت حقوق و دستمزد معلمان خرید خدمات. 

محمدرضا احمدی نماینده رشت به وزیر راه: لزوم تسریع در اتمام طرح مسیر رشت به تهران و تعریض بزرگراه سراوان به امامزاده هاشم. 

سیدجواد حسینی کیا نماینده سنقر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رسیدگی و افزایش بی رویه قیمت گوشت و حذف آن از سبد غذایی مردم. 

بهزاد رحیمی نماینده سقز به وزیر آموزش و پرورش: لزوم بازنگری در اقدامات شتابزده و فاقد پشتوانه کارشناسی وزارت آموزش و پرورش و رسیدگی به سرگردانی و نارضایتی ایجاد شده در جامعه فرهنگیان. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *