مسی بهترین فوتبالیست تمام دوران است/ به چلسی اعتماد کنید!

مسی بهترین فوتبالیست تمام دوران است/ به چلسی اعتماد کنید!

انسو فرناندس با “گاردین” صحبت کرد و از لیونل مسی به عنوان بهترین فوتبالیست تمام دوران یاد کرد.

به گزارش سادس و به نقل از گاردین، انسو فرناندس بازیکن فعلی چلسی در مورد رابطه خود با لئو مسی به صحبت پرداخت و از او به عنوان بهترین بازیکن تمام ادوار یاد کرد.

فرناندس در جام جهانی ۲۰۲۲ عملکرد درخشانی در ترکیب تیم ملی فوتبال آرژانتین داشت و عنوان بهترین بازیکن جوان جام را هم به دست آورد. رقم فسخ قرارداد او ۱۲۰ میلیون یورو بود که چلسی با پرداخت آن توانست او را جذب کند. این بازیکن آرژانتینی جایگزین جورجینیو در چلسی خواهد شد که راهی آرسنال شد.

انسو فرناندس گفت: هیچ بحثی نیست که مسی بهترین فوتبالیست تمام دوران است. افتخار بود که با او در تیم ملی آرژانتین هم‌بازی باشم و توانستم در کنار او بدرخشم و عنوان قهرمانی را به دست بیاورم. او یکی از آن رهبرانی است که در تمام مدت تیم را به خوبی هدایت می کند. مسی بسیار مهربان است و با همه رابطه خوبی دارد. او به همه کمک می کند، از بزرگترین ستاره‌ها گرفته تا جوان ها. او به من کمک های زیادی کرد. 

او در بخش دیگری از صحبت های خود نیز گفت: بازی با مسی رویای بچگی من بود که در بالاترین سطح به آن رسیدم. من در کنار او بهترین افتخار را به دست آوردم. بردن جام جهانی یک افتخار باورنکردنی بود که شب و روز به آن فکر می کنم. تقریباً مثل این است که خدا یک هدیه بزرگ به من داده است که تا ابد با من است.

آبی‌های لندن این هفته دیدار دشواری برابر همشهری خود تاتنهام دارند. چلسی که از ۱۴ بازی گذشته خود در تمام رقابت ها تنها دو پیروزی کسب کرده است به شدت به برد در این دیدار نیاز دارد. علی‌رغم هزینه‌های سنگین آنها در ژانویه، آبی‌ها به شدت ضعیف به نظر می رسند و در پنج بازی گذشته خود فقط یک گل به ثمر رسانده اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که سران چلسی آماده اخراج گراهام پاتر شدند و شکست برابر تاتنهام به ناچار فشار بیشتری را بر مرد انگلیسی وارد می‌کند، چون خیلی از هواداران چلسی خواستار اخراج او شده‌اند. 

ستاره آرژانتینی خط میانی چلسی در پایان صحبت‌های خود درباره شرایط تیمش در این فصل و امتیازهای زیادی که این تیم از دست داده است گفت: قبول دارم نتایج خوبی در این فصل کسب نکردیم ولی از هواداران می خواهم به این تیم اعتماد کنند. به بازیکنان و به سرمربی اعتماد کنید. اوضاع تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *