آینده لوکاکو؛ میلان یا لندن؟

آینده لوکاکو؛ میلان یا لندن؟

تیری آنری معتقد است روملو لوکاکو می خواهد در اینتر بماند و فاش کرد که به بازیکن بلژیکی درباره انتقالش به چلسی هشدار داده است.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، “بیگ روم” (لقب لوکاکو) در پیروزی اینتر مقابل پورتو روز چهارشنبه در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو گل برتری تیمش را به ثمر رساند. این چهارمین گل او در ۱۴ بازی در تمام رقابت‌ها در این فصل بود. لوکاکو تابستان گذشته پس از یک دوره ناامیدکننده زیر نظر توماس توخل در چلسی، به صورت قرضی از چلسی به اینتر بازگشت.

آنری که در جام جهانی دستیار روبرتو مارتینز در بلژیک بود، در مورد آینده مهاجم قرضی چلسی در اینتر صحبت کرد و تایید کرد که او نمی خواهد در پایان فصل به انگلیس بازگردد.

آنری به بی تی اسپورت گفت: زمانی که او به چلسی رفت، با هم بحث کردیم. به او گفتم بازی کردن در آنجا برایش سخت خواهد بود زیرا توخل سبک دیگری بازی می کرد. او الان دوست دارد در جایی که هست بماند.  سبک بازی او با آنچه توخل می خواست متفاوت بود.  فکر نمی کنم او بخواهد برگردد. او می خواهد در اینتر بماند.

لوکاکو در ۹۵ بازی در اینتر تحت هدایت آنتونیو کونته ۶۴ گل در طول دو سال حضور خود در این باشگاه قبل از انتقال ۱۱۵ میلیون یورویی به چلسی در سال ۲۰۲۱ به ثمر رساند.

لوکاکو اکنون امیدوار است که آبی‌ها به اینتر اجازه دهند او را به طور کامل بخرد زیرا او می‌خواهد پس از پایان فصل جاری نیز در سن سیرو به کار خود ادامه دهد. این بازیکن ۲۹ ساله هم‌چنین پیش از این تایید کرد که رفتن او از چلسی در نتیجه مشکلی بود که با توماس توخل پیدا کرده بود.

لوکاکو تا کنون بخش زیادی از فصل را به دلیل آسیب دیدگی شدید از ناحیه ران از دست داده  و تنها ۵۴ دقیقه برای بلژیک در جام جهانی ۲۰۲۲ به میدان رفت که تیمش در مرحله گروهی حذف شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *