غیبت احتمالی بهترین گلزن یونایتد در فینال جام اتحادیه

غیبت احتمالی بهترین گلزن یونایتد در فینال جام اتحادیه

اریک تن هاخ در مورد مصدومیت مارکوس راشفورد مهاجم یونایتد و احتمال غیبت در فینال جام اتحادیه صحبت کرد.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی میرور، مارکوس رشفورد مهاجم منچستریونایتد در دیداردور حذفی پلی آف لیگ اروپا مقابل بارسلونا که با برتری دو بر یک شیاطین سرخ به پایان رسید، مصدوم و در دقیقه ۸۸ تعویض شد تا حضور او در دیدار فینال جام اتحادیه برابر نیوکاسل در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.

مهاجم انگلیسی این روزها در اوج آمادگی به سر می برد و گل های زیادی برای تیمش به ثمر رسانده است و یکی از آماده ترین بازیکنان اروپا در حال حاضر است.

اریک تن هاخ درباره مصدومیت ستاره گلزن تیمش گفت: نمی دانم رشفورد در فینال جام اتحادیه بازی خواهد کرد یا خیر. باید با سابر اعضای کادرفنی مشورت کنیم. بنابراین هنوز چیزی نمی توان گفت. ما باید منتظر تشخیص دقیق کادر پزشکی باشیم.

یونایتد تنها تیم انگلیسی است که در هر چهار جام در این فصل حضور و شانس قهرمانی دارد. این تیم باید روز یکشنبه در فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس (جام کارابائو) به دیدار نیوکاسل برود و این بهترین فرصت برای یونایتد است تا بتواند اولین قهرمانی خود را در این فصل به دست بیاورد.

یونایتد بعد از رفتن ژوزه مورینیو نتوانسته است قهرمانی به دست بیاورد و حالا بعد از سالها شانس کسب قهرمانی را دارد. یونایتد همچنین در یک هشتم نهایی لیگ اروپا نیز باید به دیدار رئال بتیس برود که دو دیدار رفت و برگشت دو تیم در ماه اسفند سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *