کامبک پیکان در پلی‌آف والیبال/ نبرد پیمان اکبری و بهروز عطایی در نیمه‌نهایی

کامبک پیکان در پلی‌آف والیبال/ نبرد پیمان اکبری و بهروز عطایی در نیمه‌نهایی

پیکان با کسب دومین برد در مرحله یک‌چهارم نهایی، به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال صعود کرد.

به گزارش سادس، تیم‌های والیبال پیکان و نیان‌الکترونیک خراسان در سومین دیدار خود از مرحله نیمه‌نهایی والیبال جمعه، پنجم اسفند به مصاف هم رفتند که در پایان پیکان با کسب دومین برد در این مرحله به نیمه‌نهایی صعود کرد. 

پیکان تهران ۳ – صفر نیان الکترونیک خراسان 
ست اول: ۲۵ بر ۲۳ 
ست دوم: ۲۵ بر ۲۱ 
ست سوم:  ۲۵ بر ۲۰ 

پیکان در دیدار اول یک‌چهارم نهایی مقابل نیان برنده شد، در دور برگشت نیان به پیروزی رسید و کار را به تساوی یک بر یک رساند. در نهایت پیکان با پیروزی در بازی سوم به نیمه‌نهایی رسید و حریف شاگردان بهروز عطایی در لبنیات هراز آمل شد. 

ترکیب پیکان 

حمزه زرینی، محمدطاهر وادی، رافائل فارینا، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، محمد فلاح، علی شفیعی

سرمربی: پیمان اکبری 

ترکیب نیان الکترونیک خراسان 

علیرضا بهبودی، محمد موسوی، یونس جوان، امین رضوی، رحمان داوودی، سید امین علوی، علیرضا فراهانی 

سرمربی:  رضا صمدی 

گزارش بازی:

نیان در دقایق ابتدایی ست اول تیم برتر میدان بود و با حریف خود اختلاف امتیاز پیدا کرد. پیمان اکبری که چند امتیاز عقب افتاده بود رافائل فارینا را که عملکرد خوبی نداشت از زمین بیرون کشید و افشین‌فر را وارد زمین کرد. در ادامه باز هم فارینا را به زمین فرستاد. در این ست پوریا فیاضی دریافت‌های خوبی داشت و پیکان توانست در امتیاز ۲۰ بازی را به تساوی بکشاند و در نهایت ۲۵ بر ۲۳ برنده شود. 

اولین امتیاز ست دوم را حمزه زرینی برای پیکان به دست آورد. در ادامه نیان عملکرد بهتری داشت و اشتباهات فردی پیکان زیاد شد اما تعویض‌های طلایی پیمان اکبری جواب داد. او در این ست آرمین افشین‌فر و امیرحسین صابری را به جای وادی و فارینا به زمین آورد. عملکرد دفاعی خوب پیکان و اسپک‌های حمزه زرینی و افشین فر پیکان را در این ست ۲۵ بر ۲۱ پیروز کرد. 

در این ست پیمان اکبری هم از داور کارت زرد گرفت. 

شروع ست سوم باز هم نیان عملکرد بهتری داشت و همین باعث عصبانیت پیمان اکبری شد. او بازیکنان خود را از زمین بیرون آورد بر سر آنها فریاد زد و به نحوه شروع ست اعتراض کرد. افشین‌فر ستاره پیکان در این بازی بار دیگر به بازی آمد و عملکرد خوبی در اسپک و سرویس داشت. این ست نیز با حساب ۲۵ بر ۲۰ به سود پیکان تمام شد. 

نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به صورت دو برد از سه بازی از چهارشنبه، دهم اسفند برگزار می‌شود که در جریان آن تیم‌های پاس گرگان با شهداب یزد و لبنیات هراز آمل با پیکان تهران به مصاف هم می‌روند. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *