از قهرمان شدن خسته نمی شوم!

از قهرمان شدن خسته نمی شوم!

خرید زمستانی آرسنال از انگیزه زیادش برای کسب قهرمانی در لیگ برتر سخن گفت.

به گزارش سادس و به نقل از بی تی اسپورت، آرسنال در آخرین روز از فصل نقل و انتقالات زمستانی جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی را به خدمت گرفت.  آرسنال رقم این قرارداد را اعلام نکرد اما گزارش‌ها حاکی از این است که او با ۱۰ میلیون پوند راهی تیم “توپچی‌ها” شده است.

این هافبک درباره دلایل جدایی‌اش گفت: می‌دانستم که دیگر جزو برنامه‌های چلسی نیستم. می‌خواستم در حرفه‌ام پیشرفت کنم. وقتی می‌بینید که خانواده تان به شما افتخار می‌کند طبیعی است که از خود راضی باشید. به این چیزها فکر ی کنم تا  هر روز خودم را بهبود ببخشم. من از قهرمان شدن خسته نمی شوم. آرسنال یک باشگاه بزرگ است و این فرصت خوبی برای من است که در این سن چالش جدیدی داشته باشم. من شخصاً بسیار هیجان زده هستم.

جورجینیو بعد از لئاندرو تروسارد دومین خرید بزرگ توپچی‌های لندنی است. پس از مصدومیت توماس پارتی و محمد الننی، آرسنال به دنبال یک هافبک بود تا تیم خود را برای ادامه فصل لیگ برتر تقویت کند. 

او در ادامه صحبت های خود افزود: من واقعاً از نحوه بازی تیم، کاری که در حال انجام است و کاری که ما در اینجا انجام می دهیم خوشحال هستم. مربی واقعاً خوبی با ذهنیت شگفت‌انگیزی داریم که بازیکنان او را دوست دارند. امیدوارم عملکرد خوب خود را در این فصل ادامه دهیم.

آرسنال در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عملکرد درخشانی داشته است و با ۵۴ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. آرسنال باوجود یک بازی کمتر نسبت به منچسترسیتی، ۲ امتیاز بیشتر از این تیم دارد و این نشان می‌دهد که شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *